ویرگول
ورودثبت نام
shahri
shahri
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

آهنگ انتخاب دومین موزیک انگیزشی رنه سینانی ?

بزار یادت بیارم ما با هم چه قراری داشتیم

قرار بود بیای اینجا چیزایی که مییبینی و خوشت میاد رو تو زندگی براش تلاش کنی و بدستشون بیاری

تو هیچی نداشتی موقع شروع یادته؟

وقتی این حرف رنه سینانی رو می‌شنویم مطمئن میشیم که این دنیا برای ما ساخته شده تا توش لذت ببریم.

نا امیدی و انرژی منفی جلوی حرکت کردنمون رو میگیره. رنه تو سوخت جت ترکونده! آهنگ بالاتر و آهنگ انتخاب پر از حس خوب و انگیزه و امیدواریه. پیشنهاد می‌کنم حتما از کانال تلگرام رنه سینانی اونا رو دانلود کنید. متن آهنگ انتخاب رو هم در ادامه براتون میزارم لذت ببرید.

زنده‌ای زندگی کن تو حق انتخاب داری

هدفتو بزار و بجنگ تا خون هست تو رگ جاری

ذهنتو محدود نکن با افکار تو خالی

هر اتفاقی بیفته تش بنده ماییم

استقامت میخواد رسیدن

تابلوی رویاهامو قشنگ کشیدم ?

باور دارم تهش شیرینه حتی نتونم راه برم بازم خزیدم

بلند شو بگو سال ساله من

نا امیدی بزرگترین گناه بشره

درس میگیریم از شکست

طوری میپریم پخش شه همه جا خبرش

سوخت میگیریم از سوخت جت نباید انرژیات الکی سوخته شه ?

باید کوه انگیزه باشی تا شبات به زیبایی روز بشه

...

بهت گفتم آموزش ببین تحقیق کن یاد بگیر

به حرفم گوش دادی قوانین این دنیا رو شناختی

به این آگاهی رسیدی با افکارت میتونی هر چیزی رو میخوای خلق کنی

...

اگه نوک قله رو میخوای از پل ترس بگذر

قدم قدم بالا برو بشو هر روز بهتر

حستو دست کم نگیر به هیچ وجه

باخت نیست واسه من اونی که برنده‌س بی شک

آینده‌مو من زودتر دیدم از منفیا زود در میرم

من پر پالس مثبتم نیست تو راه هدف دردی نه

سوخت میگیریم از سوخت جت نباید انرژیات الکی سوخته شه ?

باید کوه انگیزه باشی تا شبات به زیبایی روز بشه

...

الانم به هرچی که بخوای میتونی برسی

چون تو قوانین رو بلدی توی مسیرشی

تو به من ایمان داشتی دیدی که شد، از این به بعد هم میشه ?

* در پست قبلی اولین آهنگ انگیزشی سوخت جت یعنی آهنگ بالاتر را منتشر کردیم.

رنه سینانیآهنگ انگیزشیآهنگ انتخاب
عاشق همکاری در فروش هستم؛ های کانتنت متولد این عشق است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید