ویرگول
ورودثبت نام
شهرزاد باجلان
شهرزاد باجلان
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چی شد که معتاد شدم!

روزام داشت خیلی تکراری و بی هدف جلو می‌رفت، من ازدواج کرده بودم، چند سالی بود درسم تموم شده بود حالا هم یه دختر کلاس شیشمی داشتم. دلم می خواست همونطور که به دختر و همسرم رسیدگی میکنم یه کاری هم برای خودم انجام بدم. یه کاری که بتونه هم مهارتم رو زیاد کنه و هم در کنارش درآمد خوبی داشته باشم.

یه روز داشتم توی اینستا می چرخیدم که اتفاقی به پیج مجموعه خوب پله به پله برخوردم. یه مجموعه با مدیریت خانم فرناز مجیدی که هدفش آموز جامعه زنان هست. پستاشو بالا پاین کردم و به خودم اومدم دیدم نزیک به دو ساعتی هست که دارم پستا رو می‌بینم و کامنتا رو می خونم.

برام جالب بود که همه افرادی که توی دوره های پله به پله شرکت کردن چقدر از این آموزش ها و پشتیبانی هایی که صورت می گیره راضی بودن. بعضی هام که به قول خودشون معتاد این مجموعه شده بودن.

خلاصه این شد که من هم توی دوره طراحی سایت و بعد از اون دوره سئو این مجموعه شرکت کردم و دیدم که این حجم از خوب و حرفه ای بودن اصلا قابل بیان نیست. الانم من شهرزادم یه معتاد به پله به پله pllebeplle.ir :)))

جامعه زنانطراحی سایتمعتاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید