ویرگول
ورودثبت نام
shahrzadkamali
shahrzadkamali
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

نقد کردن درآمد ارزی در ایران شاخ غول شکستن نیست


اومدم توی ویرگول دیدم نوشته هر چی می خوای بنویس منم گفتم یه روش خوب برای پول پارو کردن بهتون بگم. الان همه دارند از وضعیت اقتصاد ایران گله می کنند و هی میگن کار نیست، پول نیست. من کارم تولید محتواس، محتوای متنی بخاطر شغلم باید دست به سرچ باشم برای همین اطلاعات خیلی خوبی توی این زمینه دارم. اگه دوست داری بدونی چجوری میشه تو ایران بود اما دلار به جیب زد یا اینکه دلارا رو در آوردی اما نمیدونی چطوری پولاتو نقد کنی حتما این مقاله رو بخون.

چطور کسب در آمد دلاری داشته باشم؟

اگه به این نتیجه رسیدی که کار کردن تو ایران نمیصرفه جز متفکر ها به حساب میای. پول در آوردن اصلا سخت نیست اما مشکل اینجاس که کمتر کسی راهش رو خوب بلده. البته من اگر بخوام همه ی راه های کسب در آمد دلاری رو توضیح بدم اینقدر مقاله طولانی میشه که میدونم نمیخونید. برای همین چند روش کاربردی و راحت بهتون معرفی میکنم. اکانت سایت فریلنسر را بسازید.در این سایت برای انواع شغل هایی که امکان دور کاری وجود داره پروژه تعریف شده. البته بعد از ثبت نام اولیه شما نیاز به وارد کردن اطلاعات محل سکونت و حساب دارید بهتر است از خدمات شرکت های واسط مثل ایرانیکارت استفاده کنید، بخاطر تحریم ها امکان وارد کردن اطلاعات ایرانی وجود نداره. سایت هایی مثل envato ، themforest، upwork، 500x، و dribbble برای افراد فعال در زمینه ی طراحی وب و طراحی های گرافیکی بسیار مناسب است.

چطور در آمد دلاری خود را نقد کنیم؟

برای نقد کردن درآمد ارزی در ایران به مشکلات زیادی بر می خورید. خیلی از افراد بخاطر اینکه تصور میکنند نمیتونن پولشونو نقد کنن کلا بیخیال پروژه گرفتن از خارج میشن...

اکثر سایت های فریلنسری حساب پی پال رو به عنوان یک حساب معتبر برای انتقالات پول می شناسند. بنابراین با ساخت اکانت پی پال به راحتی میتونید کار خودتون رو شروع کنید و پول هاتونو از کارفرماهای خارجی بگیرید. پی پال یه کیف پول الکترونیکی که با اون به راحتی میتونید پول به سراسر دنیا بفرستید و یا دریافت کنید. حتی با پی پال میشه از سایت های خارجی خرید کرد. برای ساخت اکانت پی پال نیاز به کمک دارید، من شرکت ایرانیکارت رو پیشنهاد می کنم چون سابقه ی زیادی توی این حوزه داره.

حالا شاید بپرسید بعد از انتقال پول به حساب پی پال باید چطور ریال دریافت کنیم؟ بعد از اینکه اکانت پی پال شما وریفای شد و مبالغی که می خواستید به حسابتون واریز شد باید به ایرانیکارت تیکت بدید و درخواست نقد کردن پولتون رو بکنید. مبلغی که نیاز دارید رو به حساب اونا انتقال بدید و پولتون رو به ریال دریافت کنید. البته کمی کارمزد برای اینکار از شما گرفته میشه ولی خب اشکالی نداره چون ارزشش رو داره که این کارمزد رو بپردازید.

سعی کردم توی این مقاله خیلی سریع و ساده بگم که درآمد دلاری داشتن خیلی آسونه ما داریم خودمون سختش می کنیم من اطلاعات نسبتا خوبی درباره ی این موضوع دارم. البته من پی پال رو به عنوان بهترین روش برای نقد کردن درآمد معرفی کردم راه های بیشتری وجود داره و مطمئن باشید پولتون به دستتون میرسه حتما، پس شک نکنید و کارتون رو شروع کنید. اگر سوالی در مورد ثبت نام توی این سایت های فریلنسری یا نقد کردن درآمدتون داشتید توی کامنت ها بپرسید.


ساخت اکانت پی پالکسب درآمد دلاری در ایراننقد کردن درآمد ارزی در ایران
مدیر محتوا، ایده پرداز در زمینه بازاریابی inbound و outbound
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید