ویرگول
ورودثبت نام
Shakiba Daneshpour
Shakiba Daneshpour
خواندن ۲ دقیقه·۸ روز پیش

باشگاه محتوا | تجربه کلاسِ بازاریابی محتوایی من

وقتی با باشگاه محتوا آشنا شدم و از دید باشگاه محتوا به دنیای بازاریابی محتوایی نگاه کردم، فهمیدم که در آغاز یک تجربه جذاب و به‌یادماندنی هستم. در این باشگاه که از جنس محتواست آموزش‌های جذاب، نکات ناب و کاربردی برای بررسی 360 درجه دنیای محتوا فراهم شده‌است.

در طول دوره بسیار آموختم و به‌صورت بولت پوینت‌وار آموخته‌هایم را برای شما بازگو می‌کنم:

  • شناخت پرسونای مخاطب و نوشتن پرسونا
  • تولید محتوای متنی با کیفیت و کاربرپسند
  • مهارت‌های نرم برای بازاریاب محتوا
  • محصول نویسی
  • کپشن نویسی
  • نوشتن تقویم محتوایی
  • داستانسرایی برندها
  • 0 تا 100 ساخت پادکست
  • تولید محتوا بصری جذاب
  • اثربخش نویسی
  • درست‌نویسی و ویراستاری
  • بررسی شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا برای هر کدام
  • ساخت رزومه حرفه‌ای
  • نقشه راه قرار گرفتن در مسیر شغلی مدیر محتوا

من یاد گرفتم که از قدرت کلمات، عناصر بصری و برنامه‌ریزی استراتژیک برای نوشتن داستان های جذاب استفاده کنم. هر مشق عشق و پروژه من را به چالش می کشید تا به طور اصولی، خلاقانه و اثر‌گذار فکر کنم و مهارت های خود را به عنوان یک بازاریاب محتوا تقویت کنم.

باشگاه محتوا ترکیب فوق‌العاده‌ای بود. ترکیبی که به کمک آن نه تنها مجموعه مهارت‌های من گسترش یافت، بلکه باعث شد دیدی فراتر از آنچه تا به الان به محتوا داشتم پیدا کنم.

و حالا به عنوان یک دانشجوی بازاریابی محتوایی که در آستانه فارغ التحصیلی از باشگاه محتوا است ، هیجان زده هستم که دانش و مهارتی را که کسب‌کرده‌ام را در دنیای دیجیتال مارکتینگ به‌کار‌ ببرم و تأثیری معنادار در خلق محتوای دیجیتال بگذارم.



در آخر متنی که برای لندینگ باشگاه نوشتم(یکی از مشق عشق‌هایمان بود) و به حق شایسته باشگاه هست رو برایتان می‌گذارم:

آکادمی باشگاه محتوا جایی است که استعداد نوشتن شما را پرورش می دهد و اطمینان حاصل می کند که تخصص و خلاقیت شما در این عرصه می درخشد، سپس شما را وارد دنیای کاربلدها می کند.


باشگاه محتوابازاریابی محتواییآکادمی باشگاه محتواآیدین داریانهلیا قویمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید