ویرگول
ورودثبت نام
عرش با الف
عرش با الف
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه مهاجرت از کروم به اپرا

خب من چند وقت پیش تصمیم گرفتم که کروم رو ترک کنم و اپرا بریزم و الان می خوام این دو تا رو یکم مقایسه کنم.




سایدبار - اپرا

خب اینکه اپرا ساید بار داره خیلی کارم رو آسون تر کرده چون که یه دگمه برای باز کردن بعضی چیزا داره لازم نیست برم یه تب دیگه:

مثل اینجا
مثل اینجا




کروم - وب استور

خب کروم با این وب استوری که داشت خیلی کار رو جالب تر می کرد و تم افزونه های بیشتر داشت.

راستی میشه افزونه های کروم رو تو اپرا نصب کنیم.



اپرا - گرافیک جالب تر

خب یکی از دلایلی که اپرا رو انتخاب کردم، این بود که قیافه اش با سلیقه ی من خیلی بیشتر تطابق داشت تا کروم.



اپرا - پیش نمایش تب های باز

خب به روایت تصویر:

همونطور که می بینین بدون اینکه تبی که الان توشم بسته شه تب های بازم رو می بینم.



متن باز

هر دوی مرورگر ها تقریبا(چون تا حدی کروم و کرومیوم کداشون شبیه همه) اوپن سورسن.



و در هر صورت اپرا خیلی جالبه.



ممنون از وقتی که گذاشتید.

اپرامقایسهبرنامه نویسیتکنولوژیمهندسی نرم افزار
دانش آموز و برنامه نویس خوشحال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید