ویرگول
ورودثبت نام
شارک موزیک
شارک موزیک
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شکیرا فضانورد می شود؟

https://sharkmusic.ir/singles/shakira-hips-dont-lie/

چالشی که موسیقیدانان بزرگ در روزهای حال رو به رو هستند چیز دیگری نیست جز اینکه با آرزوها، خواسته‌ها و آرمان‌هایشان در دل به سوی جهانی دیگر پرواز کنند. با توجه به علاقه شدیدش به نجوم، خبری درباره شکیرا پخش شده که او قصد دارد در مأموریت فضایی شرکت کند.

شکیرا - موسیقیدان، که در سراسر جهان دارای شهرت و محبوبیت فراوانی است - همواره از علاقه زیادی به نجوم و فضاپیمایی برخوردار بوده است. او طولانی‌ترین کلیپ فرود آب خورشید را در سال 2017 منتشر کرد و به دور خورشید پرواز کرد.

اما خبری که می‌گوید شکیرا در حال آماده شدن برای شرکت در مأموریت فضایی است، این روزها افراد را به خودش جذب کرده است. طرفدارانش به امید دیدن او در فضا، هیجان‌زده شده‌اند.

شکیرا اخیراً در یک مصاحبه با بخش فضایی ناسا صحبت کرد و علاقه خود به فضاپیمایی را به چشمان دنیا نشان داد. "من یکی از آن افرادی هستم که همیشه به سمت آسمان نگاه می‌کنند و به شدت می‌خواهم جایی که هیجان زندگی من است را تجربه کنم"، گفت.

برای شکیرا، شرکت در مأموریت فضایی به معنای تحقق یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌هایش است. با این حال، شکیرا در مصاحبه اش با ناسا، شجاعت لازم برای این کار را ندارد.

"آیا من به تنهایی می‌توانم فضانورد شوم؟!"، او پرسید. "من باید برای این کار آماده شوم و بیشتر بر روی تحقیق و پژوهش بیفزایم."

با این حال، طرفداران شکیرا هنوز در انتظار این هستند که آیا او به دنبال رسیدن به این آرمان و تحقق آن است یا خیر. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آینده چه خبره!

شکیرامأموریت فضاییشرکت مأموریت
رسانه ی موزیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید