ویرگول
ورودثبت نام
Shasma
Shasma
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

باهم کتاب بخونیم??

سلام دوستان?

بعد از مدت ها بالاخره من اومدم? البته با یه ایده ی جدید که باعث میشه دوستای کتاب خون دور هم جمع بشن و در گرمای صمیمانه، کتاب های جالب و قشنگ بخونن?

اول از همه بگم که خودم خیلییییییی ذوق و هیجان دارم??

چون این فرصت باعث میشه کلی کتاب باهم بخونیم و کلی نظرات مختلف در مورد کتاب های مختلف، دریافت کنیم?

حالا برم سر اصل مطلب که خودم بیشتر از اینا طاقت ندارم?

این تصمیم، از اونجا شروع شد که طی ۴ ماه به طرز خیلی ناگهانی،چندتا کتاب از انگیزشی گرفته تا رمان به دستم رسید. از همینجا بود که تصمیم گرفتم به کتاب خوندنم بیشتر اهمیت بدم و خودم رو تو جمع نویسندگان و افراد کتاب خون، جا بدم?

از طرفی هم خیلی دوست داشتم این حس علاقه نسبت به کتاب خوندن رو در بقیه القا کنم.. پس اینطوری شد که کتابایی رو که خوندم و خیلی راضی بودم رو به خالم که دوست صمیمیم هم محسوب میشه، پیشنهاد کردم.?

خب آدما تا قبل از اینکه وارد یه کاری بشن، از دور اون کار خیلی سخت بنظر میرسه و این میشه که هی امروز و فردا میکنن.??‍♀️

منم دیدم بهترین کار اینه ک یه بخشی از کتاب رو به صورت پی دی اف برای خاله بفرستم تا بخونه و ترغیب بشه و ادامه بده؛ و این ایده جواب داد!?

هر شب خاله اون فصلی از کتاب رو که من به صورت پی دی اف براش میفرستادم رو میخوند و من فصل جدید رو میفرستادم.

بعد از اون دیدم خب من همه ی کتابایی رو که دارم، خوندم ولی همچنان دوس دارم کتابخونم رو گسترش بدم و کتابام رو هم با دوستام به اشتراک بذارم?

این فکر به ذهنم رسید که اون کتابایی رو که دارم به صورت پی دی اف درست کنم و همونطور که برای خاله فرستادم، تو کانال تلگرام بذارم تا هرکی که دوست داشت از اون کتاب استفاده کنه?

اما یه مشکلی وجود داشت..?

اینکه کتابای من محدوده و جمعا به ۵تا کتاب میرسه و بالاخره تموم میشه! اون وقت نه کتاب خونه ای گسترش پیدا میکنه و نه جمع گرم خانواده ی کتابخونمون، گرم میمونه?

پس یه ایده به ذهنم رسید?

من پی دی اف هر کتابی رو که توی کانال میذارم، یه هزینه ی خیلی خیلی کم رو بذارم و اون هزینه رو برای یه کتاب جدید و معروف جمع کنم و اونو هم بصورت پی دی اف درست کنم و بذار و همینطور تا آخر??

اینطوری هم کتابای زیادی خونده میشه و هم افراد مختلف ترغیب میشن کتاب خوندن رو شروع کنن?

این کانال رو راستش دیشب ساختم و به نظراتون برای ارتقای کانالمون نیاز دارم?❤

@book_hamrah

لطفا همراهم باشید و کمکم کنید که این ایده رو اجرا کنم و به بهترین نحو انجامش بدم??

شهریوری علاقمند به نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید