ویرگول
ورودثبت نام
Shasma
Shasma
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوست درسی?



یه سلااام گرم دیگه به روی ماه همتون??

چطور مطورید؟

هوای بارونی بهتون میچسبه یا چی؟?

منک تو این روزا خیلیییی خیلییی انرژیم بیشتره چون عاشق این هوام?

خب بریم سر اصل مطلب..?

همونطور که دوستان دانشجو و محصل های گل(❤) مستحضرند، امتحانا طوفانی شروع شده??‍♀️

حالا ماییمو کلییی جزوه که باید خونده بشه و کلیی برنامه ریزی های مختلف که هم به امتحانای دانشگاه برسم و هم کنکور رو جا نمونم..?

این وسط خیلیا هستن که دوس دارن بایکی که هیچ شناخت کاملی ازش ندارن، یه برنامه ی درسی رو شروع کنن.

حتی میتونم بگن خیلیااا هستن که مثل من کنار دانشگاه قصد کنکور دادن دارن..

پس اومدم شما رو به تیم درسی خودم دعوت کنم. البته راه ارتباطیمون ترجیحا ایمیل باشه?

من خیلی دوس دارم کارایی که کردم و درسایی ک خوندم رو به هم تیمیم که اون هم داره مثل من درس میخونه، بگم?

پس اگه شما هم مثل من هستید، به من بپیوندید?


Samaneh98ia@gmail.com

شهریوری علاقمند به نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید