ویرگول
ورودثبت نام
Shasma
Shasma
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزایی که دِپرسی..

سلاااام?

جواب سلام واجبه ها??

آقا؛ من ی مدتی نبودم. درگیر یک سری کار بودم. البته هنوز تموم نشده.. ولی گفتم بیام ی سری به ویرگول و دوستام بزنم و دوباره برم??

تو این مدت، قشششنگ شرایط مختلف رو تجربه کردم. دوستایی پیدا کردم که خوشحالم از وجودشون تو زندگیم. در مقابل، دوستایی پیدا کردم که دو رو از آب در اومدن و فقط به فکر منافع خودشون بودن.

فهمیدم میتونم برای کسی مهم باشم بدون اینکه بهم بگه. فهمیدم حال خوبم به خودم بستگی داره.. اینکه اجازه بدم انرژی منفی بقیه تو ی اون روزم دخیل باشه یا نه.. همش به خودم بستگی داره.

با یکی از دوستام که شهر دوره، ملاقات داشتم. اون روز که ۱ خرداد بود، کلی چیزای مثبت بهم یاد داد. کمکم کرد انرژی منفی که تو این مدت داش خفم میکرد رو خارج کنم و با ی دید تازه ادامه بدم.

خلاصه که خیلی خوشحالم بابت ملاقاتمون.

تو این مدت، دوستای قدیمی دور هم جمع شدیم. جشن گرفتیم( ی جشن کوچیک)، در مورد پیشرفتامو حرف زدیم.. کلی خندیدیم?

یکی از دوستامم که خیلی به ازدواج علاقه داشت به مراد دلش رسید و از صمیم قلبم براش آرزوی خوشبختی میکنم?

خلاصه که بخوام همه ی اتفاقای این مدتو بگم، کللللیی باید تایپ کنم ?

ولی این پست رو گذاشتم چون به افرادی که مثل من ی موقع هایی نیاز دارن خودشون برای برگردوندن حال خوبشون دست به کار بشن، کمک کنم..

اون عکسی که گذاشتم، یک سری ایده داره برای خوب کردن حالت..

خودم با یک سریاش موافقم و حالمو خوب میکنه.. مثلا مثل بیرون رفتن، یا هدیه دادن به خودت. یا حتی بغل کردن مامان??

شما بهم بگید؛

چه کارایی حالتونو خوب میکنه؟ چه ایده ای برای این افراد دارید؟

حتما ایده ها و کامنتاتونو میخونم و کلیی دوستتون دارم?

فعلا??

انرژی منفیآرزوی خوشبختیاتفاقای مدتواجازه انرژی
شهریوری علاقمند به نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید