ویرگول
ورودثبت نام
Shasma
Shasma
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یکم اِبَوت می ?


سلام دوستاان.


من یک تازه وارد نیستم ولی یک تازه نوشت هستم?.

عاشق و دلباخته ی نوشتن. یه مدت تو وبلاگ مینوشتم ( آدرس وبلاگم shahSamaneh دوست داشتید یه سر بزنید.. با آغوش باز ازتون پذیرایی میکنم?)

تو ویرگول فعالیت نداشتم چون تو سال کنکور باهاش آشنا شدم و ترجیح دادم حین درس خوندن، فعالیت جدیدی رو شروع نکنم. الآنم که تو تعطیلات تابستونه ی بعد کنکور هستم و مدتی از پایان کنکور میگذره، تصمیم گرفتم با تموم شدن تیرماه و شروع مرداد، منم یه فعالیت جدیدی رو شروع کنم.

خیلی علاقه دارم درمورد اتفاقای زندگیم، درمورد خاطرات، تجربیات و حتی علایقم بنویسم.

نوشتن رو از ۱۲ سالگی شروع کردم.. البته جدی نوشتن رو.

یادمه ۱۲سالم بود که بابام برای اولین بار برام دفتر خاطرات خرید.

بنفش رنگ بود.

طرح روی جلد، طوری بود که انگار از پنجره ای به مزرعه نگاه میکردی در حالی که یک گلدون با گل های خشک شده جلوی دیدت رو گرفته بود.

همین طرح روی جلد بهم انگیزه ی نوشتن و آزاد فکر کردن رو میداد.


نوشتن از همون سال ها شروع شد و تا الآن که توی صفحات مجازی فعالیت میکنم، ادامه پیدا کرد.

با نوشتن بود که دیدم نسبت به اتفاقات اطرافم دقیق تر و باز تر شده بود. انگار با یه دید دیگه به همه ی اتفاقات نگاه میکردم.

بعد از مدتی نوشتن، تبدیل به آدمی شده بودم که انگار نیاز داشتم هر اتفاقی که برام میوفته رو بنویسم. در غیر این صورت یه چیزی آزارم میداد. یه چیزی که نیاز به توجه داشت و من بی توجه به اون، از کنارش گذشتم..

خلاصه بگم اومدم تو ی این برنامه تا ذهن جست و جوگرم رو تخلیه کنم.

به امید داشتن لحظاتی عالی در کنار هم?


شهریوری علاقمند به نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید