ویرگول
ورودثبت نام
Sheida Asgharzadeh
Sheida Asgharzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

باچشم دل

"موسیقی زبان دل است."

خیلی قبول دارم این جمله رو .از چندسال قبل هم که عملا کارم با موسیقی گره خورده،بیشتر بهش رسیدم.مطمئن هستم شما بزرگواری که این پست رو می خونید؛یا نوازنده اید ،یا دوستدار موسیقی .فکر نکنم کسی بگه :"من اصلا گوش نمیدم !!!".البته سبک مورد علاقه هر فردی ،به خودش مربوطه و من خیلی خیلی به سلیقه موسیقایی مخاطبم احترام میگذارم.حتی اگه ازش خوشم نیاد. ؛باید بهتون بگم به دلیلِ همین جایگاه با اهمیت و بی بدیل موسیقی در زندگی آدمها؛از چندوقت پیش تصمیم گرفتم قطعات زیبایی که عموما بی کلام هم هستند رو به دنبال کننده های آثارم و علاقه مندان معرفی کنم..

یک پُست ؛یک بی کلام

قطعه امروز "راز دل"

نوازنده ویولن : بابک شهرکی(شاگرد مرحوم همایون خُرم)

این اثر از آلبوم گلهای خرم است .و فقط میتونم بگم شاهکار استاد همایون خرم هستش.که به زیبایی توسط بابک شهرکی ؛نواخته شده..

من با این اثر زندگی می کنم..

لطفا با چشم دل ببینید و با گوش دل بشنوید

https://aparat.com/v/fK4WS



رازدلبی کلام
گوینده، مدرس مهارت های ارتباطی... راستی؛ دنیا بدون «دکلمه» چه شکلیه؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید