ویرگول
ورودثبت نام
Sheida Asgharzadeh
Sheida Asgharzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دقیقا کجایی؟

سلام.از روز اول که پا به دنیای "ویرگول "گذاشتم،یه دوست خوب منو دنبال کرد...دوستی که اگر چه روی ماهشو ندیدم،ولی انرژی + ی که بهم می داد رو به خوبی دریافت می کردم..حالا اما از سه هفته پیش و از زمان قطعی اینترنت کشور،دیگه ندیدمش..من از ?هاش از ?هاش و از نظرات زیباش،حس می کردم روبروم ایستاده...و باهام حرف میزنه..اما این روزها نه لایکی ،نه شعری و نه کامنتی.

این دختر، دوست منه
این دختر، دوست منه

دوست خوب من،دختر ساده روستایی،رشتی مهربون،فکر کنم اینترنت همه شهرها دیگه وصل شده باشه...شما اما توی ویرگول نیستی..

شبنم عزیز..می خوام دنبالت کنم..می خوام دنبالت بیام. میشه بگی:

دقیقا کجایی؟



دوست منشیدا اصغرزاده
گوینده، مدرس مهارت های ارتباطی... راستی؛ دنیا بدون «دکلمه» چه شکلیه؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید