ویرگول
ورودثبت نام
شایان شلیله
شایان شلیله
خواندن ۲ دقیقه·۶ ساعت پیش

چطوری برای جلسه هیئت‌مدیره یه فایل ارايه درست کنیم

جلسه‌های هیئت‌مدیره یکی از کلیدی‌ترین نقاط تماس میان مدیران اجرایی و اعضای هیئت‌مدیره هستند. در این جلسات، فرصتی مناسب برای ارائه پیشرفت‌ها، چالش‌ها و برنامه‌های آینده وجود دارد. به عنوان یک مدیرعامل، آمادگی برای این جلسات به شما این امکان را می‌دهد که هیئت‌مدیره را در مسیر درست هدایت کرده و حمایت لازم را از آنها جلب کنید. این فایل که تهیه شده، به شما کمک می‌کند تا ساختار مناسب و محتوای مرتبط را در جلسات خود داشته باشید و با ارائه داده‌های دقیق و منظم، اعتماد هیئت‌مدیره را جلب کنید.


من این فایل ‌Sample Board Presentation by Shayan Shalileh v1.1 که به صورت یک پرزنتیشن درست شده، رو به عنوان مرجع و فایل راهنما درست کردم که اسلاید های مختلفی رو شامل میشه. که شما باید از خلاقیت خودتون هم برای بهتر شدن و استفاده از اون استفاده کنید. ولی من تمام سعی خودم رو کردم تا انواع نمونه صفحه هایی که برای یک جلسه هیات مدیره لازم دارید رو درش بزارم.

بسته به این جلسه های جلسه هفتگی هست یا ماهانه. یا اینکه جلسه آخر فصل یا برنامه ریزی برای فصل آینده است می تونید بازه های زمانی گزارش رو تغییر بدید یا برخی از اسلاید ها که مفید نیست رو حذف کنید. یا حتی به اون با توجه نیاز خودتون اسلاید های مورد نظرتون رو اضافه کنید.


در خصوص فایل ارايه بهتر هست که این طوری بگم "آماده‌سازی برای جلسات هیئت مدیره و ارائه مؤثر مطالب بسیار اهمیت دارد. به‌عنوان یک CEO، شما می‌توانید به هیئت‌مدیره راهنمایی کنید و از فرصت‌ها استفاده کنید تا آن‌ها را در مسیر درست هدایت کنید. در سال‌های گذشته، چالش‌هایی را در جلسات هیئت‌مدیره مشاهده کرده‌ام که اغلب به عدم آمادگی اعضا برای جلسه یا ارائه اطلاعات نادرست و بدون ساختار مشخص مربوط می‌شود. با برنامه‌ریزی و ساختاردهی مناسب، می‌توان از این مشکلات جلوگیری کرد و جلسات را به نتایج مثبتی تبدیل کرد."

سعی کردم که توضیحات خیلی کاملی رو به زبان ساده انگلیسی به فایل اضافه کنم . امیدوارم که این فایل بتونه به شما کمک کنه.

این فایل رو ‌Sample Board Presentation by Shayan Shalileh v1.1 می تونید رایگان دانلود کنید. در گوگل شیت این قابلیت رو دارید که هم نسخه پاورپوینت اون رو خروجی بگیرید و هم نسخه PDF رو برای مطاله دانلود کنید.


مدیرعاملاستارتاپکارآفرینیکسب و کارهیات مدیره
از سال ۱۳۸۰ تقریبا به صورت حرفه ای دارم توی فضای اینترنت کار میکنم. او‌ال‌سی، ای‌نتورک. پایگاه خبری وب سایت های ایران، جشنواره وب و موبایل ایران برخی از کارهای من توی این سال ها بوده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید