ویرگول
ورودثبت نام
shaYan
shaYan
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یه روز که دانش آموز نبودم

قرار بود طرح مدام (مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه) برگزار بشه مدیر ما هم میخواست طرح اصلی رو کامل تر کنه و علاوه بر کادر اجرایی بجای هر دبیر یه جایگزین انتخاب شد و قرار شد روز یکشنبه جایگزین ها تدریس کلاسشونو به عهده بگیرن؛ از اون جایی که من همیشه پیش مسئول فناوری مدرسه بودم مسئولیت مسئول فناوری هم به من واگذار شد و به نظر خودم کلا بیکار بودم.

شبش اول قرار بود پوستر کادر رو درست کنم و برای همین باشگاه نرفتم اما خیلی ساده شد و فقط افکت بک گراندش رو خوشم اومد و برای همین مدیرمون طرح رو درست کرد.

بالاخره برای یک روزم که شده زود رفتم مدرسه اما اینقدر هوا سرد بود نه بچه ها رو صف کردیم و نه اتفاق خاصی افتاد و تقریبا تا ساعت دوم بیکار بودم و داشتیم با بچه ها حرف میزدیم.

ساعت دوم دیگه خیلی کار داشتم و رفتم بلندگو های کلاسارو وصل کردم و کارگاه رو تمیزش کردم تا وقتی از اداره کل میان مدرسه یه تغییری کرده باشه ?

ساعت سوم هم رفتیم برف بازی ? و یکمم توی تدریس بچه های هفتم کمک کردم. اخر ساعت از اداره کل اومدن و منم با غرور روی صندلی نشسته بودم و داشتم تیتاپ میخوردم ? ولی مجبور شدم جمش کنم ?.

این ساعت تقریبا بیکاری محض بود کتاب آورده بودم ولی چون سر و صدا بود نمیشد کاری کرد پس چون لپ تاپ های مدرسه دستمون بود و نتم داشت اول قرار شد بریم فیلم ببینم چون وی پی ان تو فلشم بود (شدیدا مجهزم) اما یکی از بچه ها یکم جو گرفته بودش و نذاشت پس رفتیم دنبال اهنگ برای ساعت اخر گشتیم و اخرش یه راک متال خوب پیدا کردیم اما من چون قرار شده بود زود تر برم اهنگ رو سپردم به بچه ها ولی به نظر پخشش نکردن ?

مدرسه
یه برنامه نویسِ 13 ساله که سال هاست هر روزشو با کامپیوتر میگذرونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید