ویرگول
ورودثبت نام
شلدون
شلدون
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سرآغاز

بعد از مدت‌ها که تصمیم داشتم برای ثبت روزمرگی‌ها و آموخته‌هام یه بلاگ آنلاین داشته باشم، بالاخره تصمیم گرفتم به ویرگول بیام و بلاگ خودمو در ویرگول راه بندازم. در آغاز کلام هم برای دوستانی که شاید در آینده این بلاگ رو ببینن، بهتره یه معرفی از خودم داشته باشم.

من رضا قلعه‌خانی هستم. متولد سال ۱۳۶۶ در کرمانشاه، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد شیمی کاربردی از دانشگاه رازی کرمانشاه. از ابتدای تابستان ۱۳۹۸ و بعد از قبولی در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس، به عنوان کارشناس حفاظت محیط زیست در اداره HSED این شرکت مشغولم.

به دلیل علاقه‌ای که به کامپیوتر و برنامه‌نویسی داشتم، به صورت خودآموز به یادگیری html و css و زبان php پرداختم. در نهایت بعد از چرخیدن بین وردپرس، نیوک، جوملا و وی‌بولتین و ... به دلیل سادگی و کاربرد گسترده وردپرس، به سمت وردپرس رفتم و در این زمینه تجربیات مختلفی داشتم که اغلبش پیرامون طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی وبسایت‌های شخصی و سازمانی و فروشگاهی با وردپرس بود.

الان چند وقتی هست که به پایتون علاقمند شدم و در حال یادگیری پایتون و فریمورک جنگو هستم. سعی می‌کنم در مسیر یادگیریم، نکات جالبی که یاد می‌گیرم رو با بقیه به اشتراک بذارم.


پایتونجنگوشیمیوردپرسبرنامه‌نویسی
یک شیمیست علاقمند به برنامه‌نویسی و یادگیری :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید