ویرگول
ورودثبت نام
Sheyda Hosseinzadeh
Sheyda Hosseinzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

انتخاب فریلنسری

چند هفته است که از ایران خارج شدم اما همچنان یه #نویسنده_محتوا و #کپی_رایتر فارسی‌زبان هستم.

.

در واقع من هر جای دنیا که باشم این مهارت اصلی و‌ شغل منه.

.

ممکنه کارهای دیگه‌ای یاد بگیرم تا وقتی که بتونم توی دنیای #دیجیتال_مارکتینگ غیرفارسی‌زبان خودم‌و پیدا کنم؛ اما تا اون زمان و تا همیشه به #زبان_فارسی خواهم نوشت.

.

از مدت‌ها پیش #فریلنسر شدم تا زندگی در هر جا و هر شرایطی برام فرقی نکنه.

.

حتماً از کار ثابت در مقطع‌های زمانی مختلف برای به‌دست آوردن تجربه‌های جدید استقبال می‌کنم اما #فریلنسری انتخاب اول منه.

چون به من اجازه می‌ده سفر کنم. چون من‌و محدود نمی‌کنه.

.

البته همون‌قدر که حس آزادی داره، مدیریت‌کردنش سخته.

.

اما باید از پسش بربیام.

به خودم می‌گم؛ شما هم بشنوید:

باید از پس انتخاب‌هات بربیای.

#ارادت_شیدا

فریلنسرنویسنده محتوامهاجرت منترکیهآنتالیا
کارشناس ارشد محتوای فارسی مترجم ترکی استانبولی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید