ویرگول
ورودثبت نام
ستاره وفایی
ستاره وفایی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک ماژیک مرغوب، بوی نامطبوع ندارد !

من همیشه به یاد دارم کلاس زبان انگلیسی که میرفتم، استادم تا سر ماژیک را باز می کرد یک بوی خیلی بدی داخل کلاس می پیچید. همیشه فک می کردم که کلا بوی ماژیک این گونه است ولی بعد با خواندن این مطلب متوجه شدم که نشان از نامرغوب بودن ماژیک است !

همینطور شما هم حتماً با ماژیک های وایت برد با بوی ناراحت کننده روبرو شده اید! بوی ناراحت کننده ماژیک های نامرغوب و بی کیفیت معمولاً به این دلیل است که حلال جوهر، مبتنی بر الکل هستند.

ماژیک های وایت برد باید بدون بوی بد، لذت نوشتن را برای شما تأمین کنند. یک نکته مهم درباره خرید ماژیک وایت برد این است که این ماژیک ها در رنگ های متنوع می تواند بوهای مختلفی داشته باشد.

ماژیک های سبز نسبت به سایر رنگ ها نیز بوی قوی دارند، این امر به این دلیل است که طی فرآیند تولید، برخی مواد شیمیایی اضافی نظیر رنگدانه های سبز که همه آن ها محلول نیستند، به ترکیبات اولیه جوهر اضافه می شود.

**** جهت مشاهده انواع ماژیک مرغوب، اینجا را کلیک کنید!




ماژیک وایت بردماژیک مرغوب
علاقه ی شدیدی به لوازم تحریر دارم....و دوست دارم مطالب جالبی که در موردشون میخونم رو با شما به اشتراک بزارم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید