ویرگول
ورودثبت نام
شیما علی زاده
شیما علی زاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

گروه برنامه نویسی تلگرام جاوا اسکریپت

من مدتی هست که در یک گروه تلگرامی عضو شدم که مشکلات و مسائل مربوط به جاوا اسکریپت را حل میکنند و همچنین روزمرگی های برنامه نویسان منتشر میشه و خیلی برام جذاب و انگیزه بخش هست.

البته من زیاد اهل تلگرام نیستم ولی صرفا برای مطرح کردن سوالات خودم میرم ولی اینکه میبینم اونجا درباره ی همه ی مسائل مربوط به برنامه نویسی صحبت میشه واقعا لذت میبرم و تقریبا روزانه ساعتی رو وقت میزارم تمام پیام های گروه رو مطالعه کنم


همچنین بین اعضای گروه اساتید برنامه نویسی و برنامه نویس های حرفه ای هم هست که سعی میکنند مشکلات مبتدیان مثل من را حل کنند و این باعث جذابیت بیشتر این گروه میشه

لینک و آیدی گروه رو براتون میزارم ولی اگه روی لینک کلیک میکنید مطمئن بشید فیلترشکن روشن هست تا یه وقت به مشکل نخورید چون لینک تلگرام فیلتره


لینک گروه : https://t.me/DayliCoding

آیدی گروه : @DayliCoding


اگه با پروکسی به تلگرام وصل هستید و از طریق لینک نتونستید گروه برنامه نویسی را باز کنید آیدی را کپی کنید و در تلگرام خود یک جایی بنویسید تا بصورت لینک در بیاد و روی آن بزنید تا گروه باز شه

گروه هم اکنون دارای 2100 عضو هست که همه اعضای فعال و پر جنب و جوشی هستند ممنون

جاوا اسکریپتگروه تلگرامیتلگرامjavascriptبرنامه نویسی
دانشجوی رشته ی کامپیوتر مهندسی نرم افزار - عاشق برنامه نویسی - برنامه نویس اندروید و وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید