ویرگول
ورودثبت نام
shimakhosravi8
shimakhosravi8
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دختر نباید با صدای بلند حرف بزنه و اعتراض کنه پسر نباید گریه کنه؟

میدونم که دوره ی این حرفا گذشته و کمتر کسی هست که نظرش این باشه که پسر نباید گریه کنه و دختر با صدای بلند حرف بزنه.
ولی گاهی وقتا خیلی نامحسوس این فرهنگ قدیمی سر باز میکنه، مثلا شده که مادر خودت یا مادر همسرت بعد گریه ی پسرت گفته مرد که گریه نمیکنه!
یا دختر که نباید صداشو ببره بالا!

به نظرت توی این شرایط باید چیکار کرد؟?

من یه بار از یک مشاور پرسیدم و بهم گفت، متاسفانه کاری نمیشه کرد چون نهایت شاید هفته ای ۱بار با مادربزرگ پدر بزرگا معاشرت داشته باشیم، که نمیتونیم بهشون هی گوش زد کنیم که نگید.
پس طوری رفتار کن که بچه ات متوجه بشه که قانون خونه تون با قانون بیرون خونه فرق داره. که البته خوده بچه متوجه میشه کم کم.
مهم همینه، وگرنه بیرون خونه الگوهای درست و اشتباه زیادی هست که کاریش هم نمیتونیم بکنیم.
تو قدم هات رو درست بردار، فرزندت پشت سرت میاد.

من شیما خسروی هستم،تولید کننده بازی های فکری شین و محصولات مارو میتونید در آدرس زیر مشاهده و خریداری کنید.

@shin_toys

فرهنگ‌سازیفرهنگ سازیفرهنگ اشتباهتربیت صحیحآگاهی
خسروی هستم تولیدکننده ی اسباب بازیهای فکری شین.بچه ها برام اهیمت زیادی دارن از این رو کسب وکارِ من پیرامون این فرشته‌ها میچرخه.امیددارم که بازیهای فکری بتونن جایگاه پررنگ تری نسبت به تبلتها داشته باشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید