ویرگول
ورودثبت نام
shimakhosravi8
shimakhosravi8
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دوست داری مامان خودت بشی؟

اگر یه روز صبح از خواب بیدار بشی و ببینی جات با فرزندت عوض شده.اون شده مامان شما و شما بچه ی اون
درست یه مامان شبیه خودت.
اونوقت....

مامان عزیز با فرزندت بازی میکنی؟ حرف میزنی؟ باهاش قدم میزنی؟ با هم نقاشی میکشید؟ صبح که از خواب بیدار میشید بهش میگی از دیدن دوباره اش چقدر خوشحالی؟ بهش میگی چقدر خوشبختی از داشتنش؟ وقتی کارای کوچیک انجام میده بهش میگی بهت افتخار میکنم؟ حواست هست که به خواست تو توی این دنیاست؟

من شیما خسروی هستم تولید کننده ی بازی فکری شین و محصولات مارو میتونید در آدرس زیر مشاهده و خریداری کنید.

@shin_toys

تربیت کودکوالدین آگاهتربیتکودکان سالمتربیت فرزند
خسروی هستم تولیدکننده ی اسباب بازیهای فکری شین.بچه ها برام اهیمت زیادی دارن از این رو کسب وکارِ من پیرامون این فرشته‌ها میچرخه.امیددارم که بازیهای فکری بتونن جایگاه پررنگ تری نسبت به تبلتها داشته باشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید