ویرگول
ورودثبت نام
Shina☁️
Shina☁️
خواندن ۱ دقیقه·۱۹ روز پیش

الهه سقوط کرده




انگار به دنیا اومدم که خراب شدن یک شبه چیزهایی رو ببینم که ره صد ساله رو براشون طی کردم

معلومه که من پیغمبر و الهه نیستم منم مثل بیشتر ادم ها از راه کج و خلاف بیشتر خوشم میاد

منم دلم میخواد بعضی وقتا سرکشی کنم تا به خودم یاداوری کنم منم زنده ام منم میتونم برای خودم تصمیم بگیرم

منم قلب دارم منم نیاز به توجه و محبت دارم چون سکوت میکنم چون میخندم دلیل نمیشه که نمیفهمم نیاز ندارم

بیشتر از چیزی که فکر میکردم درد داشت خوردن این حقیقت تو صورتم که مهم ترین فرد زندگیم منو به عنوان یک پروژه بی عیب و نقص که میتونه برای فامیل و اشنا ارائه اش بکنه میبینه یک الهه کوچک نه چندان زیبا اما بی عیب و نقص و پاک

هر بار که از خودم گفتم گریه کرد و گفت مگه برات چی کم گذاشتم

گفت همیشه عذابش دادم و میدم

اما من از همه چیزهایی که خواستم گذشتم تا دختر خوبه تو باشم اما بازهم از همه عالم و ادم بدترم

الان مطمئنم که ذره ای عدالت توی این دنیا وجود نداره

بی عیبعیب نقصبی عدالتیناراحتی
Summertime sadness
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید