ویرگول
ورودثبت نام
شينا انصاری
شينا انصاری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

کتاب «گت مریضی»

کتاب «گت مریضی» (بیماری بزرگ) بیان تجربه‌های شخصی من از موضوعاتی هست که در مسیر درمان با آن‌ها مواجه شده‌ام و یا خرده‌روایت‌هایی که در طول بیماری دیده‌ام یا شنیده‌ام و ترجیح داده‌ام که در قالب روایی آنها را بنویسم

امیدوارم نوشته‌های کتاب بتواند برای مبتلایان به این بیماری مفید باشد که در این صورت رضایت قلبی و شادی بیش از پیش، از نوشتن احوالات این دوران نصیبم خواهد شد.

همچنین دوست دارم این کتاب، ادای دینی باشد به تمام آنهایی که در طول روزهای سخت درمان حواسشان به من بوده و من وامدار خوبی‌هایشان هستم.

?خوشحال خواهم شد که این کتاب را بخوانید، به دوستانتان معرفی کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با من در میان بگذارید.

شما می توانید کتاب را از پیج اینستاگرام انتشارات ورا به آدرس زیر تهیه کنید.

https://instagram.com/varapub?igshid=MzRlODBiNWFlZA==




سرطانگت مریضیبیماریمعرفی کتابکتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید