ویرگول
ورودثبت نام
Shinobi Genzo
Shinobi Genzo
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

*<(چقدر از نتورک پلاس برای هکر شدن باید بدونیم؟)>*

خب خب خب رسیدیم به اولین مرحله هکر شدن. اولین مرحله توی توضیح همه اساتید. البته من استاد نیستم ولی خب حدودا چند وقتی هست دارم جست و جو میزنم و خودمم خیلی گیج شده بودم بابت این شبکه خوندنه.

من خودم اول راه که بودم بهم میگفتن یه دوره خفن شبکه باید بریو همه چیزو یاد بگیری و وقت بزاری و اصلاحاتو یاد بگیری و بقیه موارد.
منم خب نمیدونستم چیزی. اول کار از سرچ توی کانالای تلگرام شروع کردم که اقا از نظر شما بهترین دوره شبکه چیه برای هکر وب اپلیکیشن شدن . بهم دوتا دوره خیلی زیاد پیشنهاد میشد. یکی دوره درک شبکه با جادی که خب این دوره رایگان داخل کانال آقای جادی هستش و میشه گفت خیلی خودمونی با همون سبک خاص درس دادن آقای جادی و البته کامل تدریس شده. تقریبا همه اش هم عملیه و خیلی چیز باحالی بود.
پ.ن : مرسی جادی جان بابت این دوره خاصت :)

دوره بعدی که بهم معرفی شد دوره کامپتیا نتورک پلاس توسینسو بود که با تدریس جذاب و پر انرژی آقای محمد نصیری عزیز بود. این دوره واقعا کامله. یعنی میتونه خیلی خفن طور آدمو به متخصص شبکه تبدیل کنه. خیلی کامل با توضیحای کاملا ساده و خفنه . دوره حدودا 1 ملیون تومنه ولی خب تخفیف هم میزنن.

منم این دوره رو کنار دوره آقای جادی پیش رفتم. یعنی اول دوره جادی رو رفتم جلو تا نصفش حدودا و بعد رفتم سراغ دوره آقای نصیری .

یک چیزی که باید گفته بشه اینه که این دوره ها خیلی جامع و خیلی خفنن و خیلی از مواردشون بدرد ما هکرهای وب اپلیکیشن نمیخوره. نه که دوره بدرد نخوره کلا، نه این حرف اشتباهه. اتفاقا خیلی دوره های خفنی ان. من بقیه دوره ها رو ندیدم ولی بعید میدونم دیگ کامل تر این دوره ها باشه.

ولی به کار ما نمیان. مثلا 50 ساعت بیشینیم آموزش شبکه ببینیم و تقریا 2-3 ساعتش بدردمون بخوره؟جدای از پولی که تقریبا بیهوده خرج کردیم.

خب پس شبکه رو چطوری یاد بگیریم؟

پیشنهاد من خوندن کتاب تام نام (tomnomnom) نامه در خصوص یادگیری شبکه برای هکر وب اپلیکیشن.

قطعا دیگه تام نام نام رو میشناسید و نیازی به توضیح نداره. اسم این کتاب یا پی دی اف که حدودا 40 صفحه پی دی افی است فکر کنم تقریبا همه موارد مورد نیاز برای هکر وب اپلیکیشن شدن رو با وضیحاتی خیلی ساده و شکل های جذاب گذاشته.
پ.ن: لینک دانلود این کتاب رو هم داخل کانال تلگراممون میزارم
دانلود پی دی اف تام نام نام شبکه برای هکر شدن

یه عکسم هست که تقریبا هرچیزی که نیازه شبکه برای هکر شدنه رو توش نشون دادم. میتونید از اون استفاده کنید.

اینم تقریبا تمام چیزیه که از شبکه نیاز دارید بدونید.
اینم تقریبا تمام چیزیه که از شبکه نیاز دارید بدونید.

اینو باید بهتون بگم که توی این رشته و این کار باید حداقل زبان انگیلیسی رو بدونید. برای همین چندتا پی دی اف دیگه ام میزارم که دانلود کنید و بخونید و لذت ببرید از دانش شبکه بیشتر.

این پی دی اف ها رو هم میزارم توی کانال که اگر خواستید بیشتر بدونید درباره شبکه واقعا میتونن کمکتون کنن.

کتاب کامپتیا نتورک پلاس قرمز و کتاب کامپتیا نتورک پلاس آبی .

پ.ن: برای دانلود کردن این کتاب ها فقط کافیه روی لینکشون بزنید تا وارد کانال تلگرامی ما بشید و راحت دانلود کنید.

عکس لایه های OSI و TCP/IP در شبکه به صورت یکجا
عکس لایه های OSI و TCP/IP در شبکه به صورت یکجا

خب تمام چیزی که از شبکه برای هکر شدن میخواستیم رو سعی کردم یکجا بگم. دوستان فقط چیزای ساده ای از شبکه رو ما لازم داریم و قرار نیست کل شبکه رو به صورت کامل حفظ و بلد باشیم. نمیگم دونستن بیشتر بده ولی برای شروع بنظرم زیاد خودتونو درگیر 60 ساعت یا 50 ساعت آموزش دیدن در مورد شبکه نکنید چون دلتون زده میشه. برای اینکه شما هم مثل من دوست دارید سریع برسید به هک کردن و کیه که خوشش نیاد از این کار :))).

مراقب خودتون باشید تا مطالب بعدیمون

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

و در آخر من قراره پست هامو توی تلگرامم و یوتیوبم به صورت مقاله و ویدیو بارگذاری کنم.
پس اگر به این مباحث علاقه داری میتونی منو توی این پلتفرم ها دنبال کنی.

یوتیوب شینوبی گنزو تلگرام شینوبی گنزو ویرگولمم که مشخصه دیگه

و در آخر کار همیشه میتونید برای من یه دونه قهوه بخرید تا خستگی از تنم خارج بشه و بتونم براتون مقالات و ویدیو های بیشتری بگذارم.
همون لینک دونیشنه که به جای پول دادن برام قهوه میخرید.

برام قهوه بخر


نتورک پلاسهکرشبکهدانش شبکه مورد نیاز برای هکر شدننتورک و هکر شدن
سلام! من شینوبی گنزو هستم، بدجنس‌ترین شکارچی و هکر مبتدی در این اطراف! من در مورد تجربیاتم به عنوان یک هکر و شکارچی باگ ویدیو می‌سازم و تمام نکات و ترفندهایم را با دنیا به اشتراک می‌گذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید