ویرگول
ورودثبت نام
شیرین نیکونیا
شیرین نیکونیا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سایت های شرط بندی

قمارباز‌ها سلام
آقا دیدم خیلی نوستالوژیک‌هاتون سرِ حرکت شادمهر دچار تزلزل شده، دارید جامه می‌درید و خنج به صورتتون می‌کشید، رفتم ببینم اصلا قضیه این #سایت_های_شرطبندی چی هست!
آخه من نهایت شرطبندی که در طول زندگیم انجام دادم سر بستنی بوده، که چه باختم چه بردم راضی بودم، مهم بستنی بوده که بهش رسیدم!
واسه چی اصن کرم شرطبندی تو جون آدم می‌اُفته؟ به دو تا دلیل رسیدم
هیجان و جایزه !
در بررسی دلیل اول باید بگم، قربون شکل ماهتون برم کل زندگی ما سراسر هیجانه، مثلا لب تاپت رو که خریدی 7 میلیون امسال یه تیکه گیگیلیش خراب بشه ببری تعمیر می‌شه 10میلیون، زیبا نیست؟! هیجان‌ انگیز نیست؟
و مثال‌های خیلی قشنگ‌ترهیجانی که ترجیح می‌دم شما تو ذهن خودتون مرور کنید!
پس لوس‌بازی هیجان رو بذارید کنار، سر و تهش رو با همون یه بستنی در بیارید، اونم در حد بستنی کیم!
آما دلیل دوم، جایزه!
اون آدمی که واسه آدرنالین ترشح کردن تو مُخش اومده دیگه خودش رو ته دره نمی‌ندازه، ولی طمع یه پول قلمبه باعث می‌شه شما تو دره که هیچ، سرتو تا لوزالمعده شیر هم فرو ببری. اونجاس طرف حاضره خودشم بذاره تو دیوار واسه فروش تا پول ببره تو این سایت‌ها!
یاد جریان بورس امسال اُفتادم یه جورایی تقریبا اکثرمون نشون دادیم قمار بازیم، خودتونم گول نزنید آدمی که سرمایه زندگیش رو به طمع چند برابر شدن #بدون_هیچ_علمی می‌ذاره وسط، داره قمار می‌کنه... اینو گفتم که کنار نقد کردن بقیه یه نگاهم به خودمون داشته باشیم
این داستان ادامه دارد...

پ.ن : این داستان به قلم من (شیرین نیکونیا) و تحلیل آقای حامد ایرانشاهی هست که می تونید تحلیل کامل ایشون رو از پیج اینستاگرامشون در هایلایت ها با عنوان شرط بندی مطالعه کنید.

شرط بندیقمارهیجان و جایزهحامد ایرانشاهیشیرین نیکونیا
دوست دارم کنار تلنگر به مغزتون، لبخند به لبتون بیارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید