ویرگول
ورودثبت نام
سیامک چهارمحالی
سیامک چهارمحالی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

پذیرفتم هیچی حالیم نیست!

آره پذیرفتم هیچی حالیم نیست و تصمیم گرفتم همه اون چیزهایی که این سالها به واسطه کاربا مجموعه های مختلف و تجربیات کوچک و بزرگی در اونها کسب کرده بودم رو ببوسم بذارم یه مقدار اونور تر تا بتونم ذهنم رو برای رسیدن به یک عمق بیشتری از مفاهیم مرتبط با بازاریابی اونم از نوع دیجیتالش، آزاد کنم .

امروز که باهاتون در خصوص بازاریابی دیجیتال می نویسم به این موضوع اعتقاد پیدا کردم که خیلی از فعالان این حوزه هم هنوز با مفاهیم پایه و بعضا روش های دستیابی به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملا بیگانه اند و خیلی از شکست ها و موفقیت هاشون تو این مسیر رو باید به اما و اگرها و موقعیت های پیرامون خودشون و آژانس های دیجیتال مارکتینگی که توش کار می کردن نسبت داد نه به دیدگاه های اصولی اونها در چیدمان مسیر موفقیت یک برند یا یه کسب و کار

اینجا دقیقا معلومه که هیچی حالیم نیست. مگه نه؟
اینجا دقیقا معلومه که هیچی حالیم نیست. مگه نه؟


پس من قراره اینجا با شما در خصوص تغییر نگرشم نسبت به دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتر بودن صحبت کنم و تجربیات خودم تو این مسیر کشف و تغییر رو باهاتون به اشتراک بذارم، تا شاید شما هم که بارها تو ذهنتون یه سری سئوالات پایه به وجود اومده و از ترس اینکه به شما انگ بی سوادی بزنن اصلا مطرحشون نکردین، متوجه بشین که هنوز از قافله حرفه ای های این حوزه جا نموندید و برای یه دیجیتال مارکتر موفق شدن لازمه که مفاهیم رو کشف کنید و بیشتر از هر زمان دیگه به هویت کاری که قرار تو اون فعالیت داشته باشید، فکر کنید. و این رو بدونین که مطالعه درگاه ورود شما به زمین بازی برندهای فعال در حوزه های مختلفه

این رو هم بهتون بگم که هنوز خیلی از شرکت ها هستن که به دنبال نیروهای دیجیتال مارکتر با سواد، پویا و البته خلاق هستن که شما حتما می تونین گزینه جذابی برای اونها باشین

پس با من سیامک چهارمحالی همراه باشین تا با هم مسیر دیجیتال مارکتینگ شدن رو طی کنیم و به هم در راه رسیدن به اهداف بیزینسیمون کمک کنیم.

باشد که رستگار شویم

دیجیتال مارکتینگکسب و کارهوش تجاریرسانه
مشاور کسب و کارهای آنلاین؛ استراتژیست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید