ویرگول
ورودثبت نام
siavash taheri
siavash taheri
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

وب کم های لاجیتک و تجربه من در استفاده از آنها

می خواستم به شما در مورد تجربه خودم توی استفاده از وب کم های لاجیتک بگم. من به خاطر کارم توی یه شرکت که کارش واردات هست و من تونستم همه مدل ها رو تست کنم و میخام الان تجربم رو با شما در میون بزارم.


لاجیتک C270

لاجیتک C270 ارزون ترین مدل هستش و خیلی امکانات ساده ای باشه. امکانات حداقلی ولی کیفیت کار رو حفظ کرده. کیفیت HD میده که برای بیشتر کار ها جوابگو هستش. میکروفونش قابل قبوله و جوابگوی کار ساده هست. تو فاصله یک متری تا دو متری صدا رو خوب میگیره. واسه چت تصویری کاملا خوب و مناسبه.


لاجیتک C920

این وب کم کیفیت خیلی خوبی به شما ارائه میده. کیفیت Full HD واقعا خوبه و تصویر تو یه لول بالاتری هستش. مشکلی که توی این محصول دیدم میکروفونش نسبت به حد انتظار و بقیه مدل ها خیلی ضعیف تره. اما در مجموع وب کم خوبی هستش و جواب هر کاری رو میده.\


لاجیتک Brio

قوی ترین وب کمی که لاجیتک تا به حال ساخته همین Logitech Brio هستش. کیفیت 4K و میکروفون قوی استریو و مادون قرمز و فلش لایت این وب کم رو همه چی تموم کرده. اگه کیفیت فوق العاده میخاید این وب کم بهترین هستش و البته گرون ترین.


وب کموب کم لاجیتکبررسی وب کم لاجیتکمقایسه وب کممبین وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید