ویرگول
ورودثبت نام
simarazeghi
simarazeghi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چطور بدون اینکه برنامه نویسی کنیم بازی بسازیم؟

من بازی های کامپیوتری را خیلی دوست دارم.

تفریح اصلی من هم انجام بازی هست. بازی کردن به من انرژی و روحیه میده

اما جدیدا موضوعی نظر من را به خودش جلب کرد که تا حالا نمیدونستم.

اونهم اینکه میشه بدون برنامه نویسی بازی بسازی.

همیشه فکر میکردم که برای ساخت بازی ها برنامه نویسی خیلی زیادی لازم هست و باید خیلی توی کد نویسسی مهارت داشته باشی.

البته فکر می‌کنم که بازیهایی که بدون برنامه نویسی ساخته میشن با بازیهای خیلی حرفه ای فاصله داشته باشند. اما همین هم خیلی خوبه

برای کسی مثل من که بازی و بازی سازی را خیلی دوست داره اینکه بدون اینکه نیاز باشه برنامه نویسی یاد بگیره میتونه بازی بسازه خیلی جذابه.

این موضوع را وقتی فهمیدم که اتفاقی وارد سایت بازی ساز باش شدم.

اونجا درباره این موضوع توضیح داده بودند و حتی آموزش رایگان هم گذاشته بودند.


چگونه بدون برنامه نویسی بازی بسازیمبازی سازی بدون برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید