ویرگول
ورودثبت نام
سُهیلام؛
سُهیلام؛
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

لعنت به مغزهای پوسیده طالبان?

امشب دوباره قلبم به درد اومد?
دروغ چرا، راستش گریه کردم
حالم خوب نیست!
تصویر بیان کننده همه چی هست??


انگار روم یک سطل آب یخ ریخته باشند...
جهالت کشنده ترین سلاحه، و ما دخترا چه بیرحمانه قربانی افکار پوسیده و سیاست های پست این طالبان جاهل میشویم...
می‌ترسم، من احساس امنیت نمی‌کنم، من برای زنان و دختران سرزمینم اندوهگین و بی‌قرار می‌شوم...
کجاست قانونی که از جان و حقوق و تصمیمات زنان و دختران این سرزمین حمایت کند؟!
میدونم امشب فقط من نبودم که بعد دیدن اخبار، از فرط ناراحتی و عصبانیت زدم زیر گریه...
امشب همه دختران این سرزمین حالشان تعریفی ندارد??
و چه آشکارانه این قوم جاهل زنان و دختران را سرکوب میکنند و کسی نمیبیند...
امشب حال همه اون دخترایی که این همه مدت از مدرسه محروم شدند رو بهتر درک میکنم ??
برای رهایی ازین کابوس
برای تکرار دوباره لبخند زیبای دختران سرزمینم?

۳٠ آذر ۱۴٠۱- سهیلا



دانشگاهزیر سلطه طالبانحق تحصیلآزادیادامه محدودیت ها برای دختران
می‌دونی چی می‌خوام؟! لحظه‌ لحظه‌ی زندگی‌ رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید