ویرگول
ورودثبت نام
مهرشاد سیروسی
مهرشاد سیروسی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوربین خوب کانن

سلام و احوال پرسی

یکی از سوالات رایجی که از من می پرسن اینه که دوربین های کانن خوب هستن یا نه؟

ببینید خوب یا بد وجود نداره، همه چیز به سلیقه شما بر می گرده. من به شخصه دوربین کانن رو بیشتر از نیکون دوست دارم. کار باهاش راحت تره، تنوع لنزش بیشتره و توی ایران پشتیبانی بیشتری هم داره.

یکی از دوربین های کانن که من واقعا آرزوی کار کردن باهاش رو دارم، دوربین کانن Canon R5 هستش. مشخصاتش رو توی اینترنت بخونید قطعا دلتون می خواد باهاش کار کنید.

هم مشخصاتش جذابه، هم طراحیش، هم همههه چیش :) ولی قیمتش خیلی فضاییه و برای خریدش حدود 100 تومن بودجه باید کنار بذارید. 100 میلیون تومن :)

ولی خب هرچقدر پول بدی همونقدر آش می خوری دیگه؛ مثلا با این دوربین می تونی با کیفیت 8K فیلمبرداری کنی که خیلی خفنه. البته فقط فیلمبرداری نیستش، اگه 8K فیلم بگیرید باید مانیتور و سیستمی هم داشته باشید که بتونه 8K رو پخش کنه که خود اونم یه مسئله جداگونه هستش.

این دوربین 45 مگاپیکسلی که بدون آینه و فول فریم هستش، سرعت فیلمبرداری 30 فریم بر ثانیه رو توی رزولوشن 8K و 120 فریم بر ثانیه رو با کیفیت 4K میده.

در آخر پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیق این ماشین فضایی مشخصاتش رو توی گوگل سرچ کنید.

کانندوربین کانندوربین DSLRcanoncanon r5
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید