ویرگول
ورودثبت نام
sina.soltanizadeh.as
sina.soltanizadeh.as
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

از خودت دفاع کن !

آقای قاضی من فقط میخواستم بهترین کمپین اجرا کنم !
آقای قاضی من فقط میخواستم بهترین کمپین اجرا کنم !

از خودت دفاع کن !
این جمله شمارو یاد چی میندازه ؟یا بهتره بگیم کجا از این جمله استفاده میشه ؟
شاید خیلی هامون یاد دادگاه میندازه زمانی که به ما یک اتهامی زده شده و باید از خودمون دفاع کنیم
و نقطه مقابل قاضی نشسته که باید مجاب بشه
بعضی هامون هم یاد بازی مافیا میفتیم زمانی که تو باید برای اینکه ثابت کنی شهروندی از خودت دفاع کنی و بقیه افراد را مجاب کنی که تو مافیا نیستی و به درد شهر میخوری.
اما من جایی به این جمله برخوردم که کمتر کسی فکرشو میکنه …
وقتی که مدیر مارکتینگ آسود بهم گفت از خودت دفاع کن ؛من برای چی باید این بودجه رو در اختیار تو قرار بدم که کمپین بری چه سودی رو برای من میاری ؟ چه نفعی برای شرکت داره ؟
در کار‌ حرفه ای تو باید از طرحت دفاع کنی و اگر نتونی یک نفر رو مجاب کنی اون طرح مشکل داره و باید جوره دیگه ای بهش نگاه کنی.
#مغز های بزرگ دست نخورده

طراحی کمپیندیجیتال مارکتینگاینفلونسر مارکتینگمارکتینگهدف و استراتژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید