ویرگول
ورودثبت نام
خرس قطبی
خرس قطبی
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

کتاب ریشه آبی نوشته ی املی نوتوم

داستان در مورد از یک آگهی عجیب اجاره اتاق و زنان متعددی که در صف انتظار بخت خویش نشسته اند آغاز می شود.

اشراف زاده ای ثروتمند است که با زنان زیبا رو هم خانه می شود. زنان همگی پس از مدتی به طرز مرموزی ناپدید می شوند. اشراف زاده، آخرین زن را مثل تمامی زنان از ورود به یک اتاق خاص منع می کند....

ما را تا پایانی پیش بینی ناپذیر به دنبال خود می کشاند.

نظر من در مورد کتاب:

من دچار ریدینگ اسلامپ بودم دنبال کتابی بودم که بتونم از این حالت خارج بشم.

این کتاب به پیشنهاد کتاب فروش انتخاب کردم( واقعا ازش ممنونم که این کتاب بهم پیشنهاد داد)

توصیه میکنم اگه دچار ریدینگ اسلامپ شدید حتما این کتاب یکی از گزینه های خودتون بزارید

قلم نویسنده و ترجمه خوبش باعث میشه از داستان خسته نشید

داستان به حدی جذابه که ادم خسته نمیکنه به همین خاطر ساعت ها میتونید مطالعه کنید

ولی در کل دوستش داشتم و از 5 بهش 4 میدم :))



کتابپیشنهاد کتابریش آبیحس خوب
سلام اسمم سینا و اینجا در مورد کتاب ها و فیلم ها و ..... مینویسم خوشحال میشم بتونم حالتونو با نوشته هام خوب کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید