ویرگول
ورودثبت نام
سینا سهیلی
سینا سهیلی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

معرفی پادکست : Command Line Heroes

پادکست Command Line Heroes پادکست رسمی شرکت Red Hat است.من تازه شروع کردم به شنیدنش و بنظرم خیلی خوب اومد.
مشخصا موضوع پادکست کامپیوتر و نرم‌افزار هست. من توی spotify دنبال می‌کنم ولی شما می‌تونید از صفحه رسمی پادکست رو دنبال کنید.

الان که این مطلب رو می‌نویسم دارم قسمت چهارم پادکست رو گوش می‌کنم. توی هر قسمت ظاهرا در مورد یک موضوع صحبت میشه. مثلا قسمت دو و سه در مورد OS Wars بود که تاریخچه کوچیکی از سیستم عامل های ویندوز، مک و در آخر لینوکس گفته شد و الان هم توی قسمت چهارم در مورد agile صحبت میشه.

هر قسمت به شکل میانگین حدودا ۳۰ دقیقه است. انگلیسی تقریبا ساده‌ای داره و گوش کردن بهش راحته. کیفیت ضبط و صدا هم خیلی خوبه.علاوه بر کیفیت مطلب هایی که داخل پاکست گفته می‌شن ، هر قسمت یک بنر داره که خیلی قشنگ طراحی شدن. من خیلی از بنرهاش خوشم اومد.

پادکستlinuxredhatبرنامه نویسی
سلام ، من سینا ام. وبلاگ اصلی من رو می‌تونید از این آدرس دنبال کنید : sinasoheili.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید