ویرگول
ورودثبت نام
سینا سهیلی
سینا سهیلی
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

هفته نامه – شماره هفت

من در طول هفته معمولا به لینک های زیادی سر میزنم، از وبسایت های مختلف خبر‌های مختلف می‌خونم. وقتی میگم خبر الزاما منظور خبرهای لبه‌ی دنیا نیست. خیلی وقت های مطلب‌ها قدیمی هستند اما همچنان ارزش خوندن رو دارند. تصمیم گرفتم هر هفته روز های جمعه یک پست داشته باشم که این لینک‌ها رو به اشتراک بذارم.اگر دوست داشتین این مجموعه پست‌ها رو ببینید کافیه دسته‌بندی “هفته نامه” رو داخل وبلاگ نگاه کنید.

انتشار عکس های کمتر دیده شده از زمان قاجار

چند روز پیش کاربری توی توئیتر ، توئیت کرده که شخصی ناشناس مجموعه ای از عکس های دوران قاجار را به شکل عمومی منتشر کرده و خواسته که آدم ها اون رو بین خودشون به اشتراک بذارن تا بیشتر دیده بشه. یک پزشک مجموعه ای از این عکس ها رو توی قسمت های مختلف منتشر کرده که لینکشون در ادامه قرار داره.

عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه یک
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه دو
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه سه
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه چهار
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه پنج
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه شش
عکس های منتشر شده از دوره قاجار – مجموعه هفت

ماجرا های همستر، tapswap و پولدار شدن های یهویی

قضیه ساده و تکراریه، راحت و سریع بدون هیچ دانشی و فقط با کلیک روی صفحه گوشی پولدار بشیم.
تا چند ماه پیش کوروش کمپانی رو داشتیم که گوشی های اپل رو از خود اپل ارزون تر می‌فروخت، چند سال پیش پنبه ریز (اگر اشتباه نگم) رو داشتیم که قول میداد اگر دستمال کاغذی و پوشک بفروشید می‌تونید بعد از یک ماه سوار بنز بشید. شرکت بادران رو داشتیم که اون هم همین الگو رو داشت و … . این روز ها هم که همه توی گوشیشون روی همستر کلیک می‌کنند تا پول مفتی بدست بیارن.

تقریبا همه در این مورد صحبت کردن و نظر من هم که مشخصه، ولی خواستم از فرصت استفاده کنم و رادیو می رو که قبلا معرفی کردم رو یک بار دیگه معرفی کنم و دعوت کنم اپیزود آخرش که در مورد همستر هست رو گوش بدید.

هفته نامه
سلام ، من سینا ام. وبلاگ اصلی من رو می‌تونید از این آدرس دنبال کنید : sinasoheili.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید