ویرگول
ورودثبت نام
سینا سهیلی
سینا سهیلی
خواندن ۲ دقیقه·۵ ماه پیش

هفته نامه - شماره چهار

من در طول هفته معمولا به لینک های زیادی سر میزنم، از وبسایت های مختلف خبر‌های مختلف می‌خونم. وقتی میگم خبر الزاما منظور خبرهای لبه‌ی دنیا نیست. خیلی وقت های مطلب‌ها قدیمی هستند اما همچنان ارزش خوندن رو دارند. تصمیم گرفتم هر هفته روز های جمعه یک پست داشته باشم که این لینک‌ها رو به اشتراک بذارم.اگر دوست داشتین این مجموعه پست‌ها رو ببینید کافیه دسته‌بندی “هفته نامه” رو داخل وبلاگ نگاه کنید.

اجساد در این شهر کلمبیایی به طور معمول تجزیه نمی‌شوند و هیچ کس دلیل آن را نمی‌داند!

بعضی از جسد های مدفون شده در یک شهر کوچک در کلمبیا به شکل سالم و مومیایی شده باقی می‌مانند در حالی که کسی اون ها رو مومیایی نکرده. دلیل این موضوع هنوز مشخص نشده و یک انسان شناس از دانشگاه ملی کلمبیا می‌گوید که این اتفاق بخاطر قرار گرفتن آرامگاه در شیب یک کوه است که باعث می‌شود دائما باد داغ به آن قسمت بوزد و مثل یک کوره عمل کند.

مشکل نرم‌افزاری در یک خط هوایی مسافر ۱۰۱ ساله رو به عنوان یک بچه تشخیص داد

ماجرا از این قراره که یک خانم 101 ساله که در سال 1922 متولد شده موقع خرید بلیط هواپیما دچار مشکل میشه. سیستم رزرو بلیط هواپیما تاریخ تولد این خانم رو درست تشخیص نداده و تاریخ 2022 رو به جای تاریخ تولدش در نظر گرفته.
ظاهرا مشکل یک باگ نرم‌افزاری هست ولی سازمان مسافر بری چیزی در مورد جزئیات مسئله نگفته. هر چند سازمان مسافربری با این مسئله برخورد خوبی داشته و سعی کردن تا حد امکان سفر رو برای این خانم راحت کنند.

محمدرضا هستم!

من خیلی به تجربه اعتقاد دارم منظور این هست که برای یادگرفتن خیلی چیز ها زمان و کسب تجربه خیلی مهمه.از طرفی شنیدن تجربه آدم ها و صحبت در مورد اتفاق هایی که براشون افتاده یا نظراتشون در مورد یک موضوع رو خیلی دوست دارم. بنظرم این کار به شدت دید بخشه و باعث میشه شما خط فکری بهتری برای خودتون ترسیم کنید.
توی این پست از توئیتر اکانت محمدرضا هستم! تجربه خودش رو در مورد کار کردن هم زمان روی چند حوزه منتشر کرده. در ادامه آدم های مختلف هم اومدن و نظراتشون رو گفتن و بنظرم بحث خوبی شکل گرفته. خوندنش بنظرم کمک کنندست.

پاسخ به سوال مجردی و ۳۰ سالگی

در ادامه مطلب بالا که در مورد تجربه بود این توئیت رو هم دیدم و جواب هاش برام جالب بود. این شکل از سوال ها برای من خیلی جالبه. همونطور که گفتم دید بخش هستن و باعث میشن تصمیم های بهتری توی زندگی گرفته بشه.
خیلی حیفه که توی وب فارسی فروم هایی که توش اینجور بحث ها شکل بگیرن نداریم(من ندیدم اگر شما سراغ دارید لینک بدید). توی توئیتر بخاطر پخش و پلا بودن پست ها، پیدا کردن اینجور بحث ها یکمی سخته اما اگر فروم وب باشه راحت تر میشه خوند و یاد گرفت. یکی از دلایلی هم که من وبلاگ می‌نویسم و ترجیح میدم وبلاگ آدم ها رو به جای اینستاگرام یا تلگرامشون دنبال کنم همینه

هفته نامه
سلام ، من سینا ام. وبلاگ اصلی من رو می‌تونید از این آدرس دنبال کنید : sinasoheili.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید