ویرگول
ورودثبت نام
سینا سهیلی
سینا سهیلی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

هکتبرفست ۲۰۲۳، دهمین سالگرد هکتبرفست

خب امروز یک اکتبره و این یعنی شروع هکتبرفست.
هکتبرفست در واقع یک رویداد، ایونت، فستیوال یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو میذارید هست که توی اون آدم ها سعی می‌کنن به مدت یک ماه (که ماه اکتبر هست) مشارکت بیشتری توی پروژه های اوپن سورس داشته باشن. من قبلا هم در مورد هکتبرفست نوشتم و اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید می‌تونید به اون لینک سر بزنید

هکتبرفست امسال نسبت به سال های قبل چنتا فرق داره، مورد اولش این که دهمین سالی هست که این رویداد داره برگزار میشه و خب باحاله و یکی هم اینکه جایزش نسبت به سال های قبل عوض شده.
سال های قبل به هر کسی که چهار pull request / merge request ارسال می‌کرد تیشرت و استیکر میدادن که خیلیا از جمله من خیلی دوستش داشتیم ولی خب ی گیر هایی هم داره از جمله اینکه تهیه و ارسال این تیشرت ها سخت بوده، بعضی ها باید مالیات قابل توجهی میدادن تا تیشرتشون به دستشون میرسید یکسری ها هم که توی بعضی از کشور های خاص زندگی می‌کردند که کلا به دستشون نمیرسید ( حالا اینترنت نداریم یا نمیدن یا … بماند ولی پست که داریم ، لااقل بذارید از پست استفاده کنیم :))
امسال به جای تیشرت دو تا کار دیگه انجام میدن یکی اینکه با اسم شما یک درخت میکارن و یکی دیگه هم اینکه badge های یونیک میدن به کسایی که تونستن چهار تا PR ارسال کنند.

اگر دوست دارید توی این ایونت شرکت کنید می‌تونید به این سایت مراجعه و ثبت نام کنید. توی سایت اصلی توضیحات لازم در مورد اینکه چطوری مشارکت کنید هست، من هم سعی می‌کنم این ماه اگر بتونم در موردش بیشتر بنویسم

ایده هکتبرفست این نیست که پروژه های عجیب رو پیش ببرید یا کار های عجیبی توش انجام بدید، ایده اینه که مشارکت کنید ،چیز یاد بگیرید و خوش بگذرونید. الزاما هم مجبور نیستید کد بنویسید. دیزاین کردن، مستند نوشتن و کلی کار دیگه هست که می‌تونید انجام بدید.

اوپن سورسهکتبرفستبرنامه نویسیگیتگیت هاب
سلام ، من سینا ام. وبلاگ اصلی من رو می‌تونید از این آدرس دنبال کنید : sinasoheili.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید