ویرگول
ورودثبت نام
Doctor Game
Doctor Game
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بازی مورد علاقه من

سلام به همه شما دوستان عزیز، من آقای Doctor Game هستم.

امروز اومدم تا بهتون بهترین بازیامو بگم. والا این پست هرروز توی مغزم میچرخه و میچرخه ...

خلاصه: اولیش که همون Call Of Duty هستش. تمامی نسخه هاشو دوست دارم. عاشقشم!!!! اصلا معتادشم.

دومی: Portal 2 , Portal , Bridge Constructor Portal . خلاصه : بخواتر داستان فکری و خلاقانه بازی من این بازی رو یه جورایی بازی میکنم.

سومی: PUBG تمامی نسخه ها . خلاصه: خوب یه جورای از بازی پابجی هم خیلی خوشم میاد. چون که داستان متفاوتی داره. داستان این بازی رو هم اگر میخواهید ببینید: ( پست جدیدم رو بخونید. )

شانک 2 و 1
شانک 2 و 1

چهارمی: از تمامی نسخه های بازی شانک . خلاصه: چون بازی خیلی اکشن و جالبه. همینطور داستان جالبی داره که آدمو معتاد میکنه.

پنجمی: بازی بسیار زیبا و ترسناکه منطقه 51 . خلاصه: از این بازی خیلی خوشم میاد. ولی نمیدونم شما هم دوسش دارید یا نه.

ششمی ( خیلی مهمه ) : بازی عالی و مشهور Counter Strike . خلاصه: من دیوانه این بازیم!! واقعا بازی عالیه هست.



سخن پایانی...

خوب دوستان، ببخشید 1سال نبودم، وحشتناک کار ریخته بود سرم. لایک کنید و خدا خیرتون کنه. بای

شانکشانک دومنطقه ۵۱بازی های مورد علاقه
مدیر انتشارات دکتر بازی و نویسنده مطالب راجب گیمینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید