ویرگول
ورودثبت نام
کارت ویزیت هوشمند سیتوکارت
کارت ویزیت هوشمند سیتوکارت
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

1 دلیل اما قطعی برای انتخاب بین کارت ویزیت هوشمند و چاپی

سلام دوستان.

من مجید هستم و از سال 83 در صنف چاپ و تبلیغات شروع به فعالیت کردم.

نزدیک به یکسال هست که در حال راه اندازی دو برند در زمینه تبلیغات هستم که یکی از اونا برای راه اندازی باشگاه مشتریان هست و دیگری برای ارسال اطلاعات تماس به مشتری.

تو این چند وقت خیلی از پیج‌ها رو دیدم که تو حوزه کارت ویزیت هوشمند دارن فعالیت میکنن ولی متاسفانه معنی این جمله معروف تبلیغات رو بد متوجه شدن "تبلیغات یعنی نمایش دادن آن چیزی که در واقعیت نیست"

بله این حرف درست هست ولی نه به شرط اینکه بیاید و یک حوزه، صنف و یا یک محصول رو بتونید با قطعیت رد کنید یا تأیید کنید.

این دوستان داخل پیج خودشون کارت ویزیت چاپی رو کامل رد کردن و میگن سنتی هست و بدرد نمیخوره. توی فیلم این کارتها رو میریزن تو سطل آشغال و .....

خوب دوست من شما فرض کنید که مسئول فروش یک شرکت هستید و در نمایشگاه بین المللی غرفه دارید. کلی مراجعه کننده دارید و دارید توضیح میدید، تمام مراجعین هم کارت ویزیت میخوان! خوب به نظرتون چه اتفاقی میفته ؟؟!

مراجعین رو میخواید صف کنید و یه نفر یه نفر صدا کنید تا کارت ویزیت هوشمند شما رو اسکن کنن ؟؟!!!

پس هیچ رسانه تبلیغاتی قابل رد و یا تأیید نیست. فقط هر کسب و کاری با توجه به استراتژی فعالیت خودش و نوع مشتریان میتونه خودش انتخاب کنه.

ولی هر دوی این دو تا کنار هم میتونه خیلی خوب باشه.

کارت ویزیت هوشمندکارت ویزیت هوشمند nfcتبلیغات نوین
تولید کارت ویزیت هوشمند سیتوکارت | ارائه راهکارهای نوین تبلیغاتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید