ویرگول
ورودثبت نام
سیتومارت
سیتومارت
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

درباره سیتومارت

من یک پزشک 43 ساله هستم. تک فرزند و دانش آموخته مدارس استعدادهای درخشان و دانشکده علوم پزشکی شهرمان :یزد! پزشکی را صرفا برای جلب رضایت والدینم که تنها امیدشان دیدن دکتر! شدن تنها فرزندشان بود انتخاب کرده و ادامه دادم و در حال حاضر هم کلینیک درمانی شخصی خودم را دارم اما.... از سال 1391 در حالیکه 31 ساله بودم ،به شغل دوم فکر میکردم و علاقه زیادی به فروشندگی محصولاتی با برند خودم را داشتم ولی به دلایلی میخواستم این قضیه از دیگران مخفی بماند چون از اینکه شغلم را از پزشکی به فروشندگی تغییر دهم خجالت میکشیدم.در نهایت در ابتدای سال 1393 فروشگاه مجازی پوشاک کودک و نوجوان خودم را با نام سیتومارت راه اندازی کرده و در تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشتم. و اخیرا تصمیم گرفتم با راه اندازی سایت و دادن تنوع به محصولاتم کارم را گسترش دهم. سعی کردم همکاری فروشگاه پوشاک و اکسسوری سیتومارت بابهترین تولیدیهای داخل و خارج کشور باشد زیرا که اعتقاد دارم کودک ایرانی لایق بهترین هاست و در کنار آن حداقل سود را برای اجناسم در نظر گرفته ام. همواره نظارت بر کیفیت و متریال اجناس سیتومارت برای من از اهمیت خاصی برخوردار است و چون خرید از سایت بصورت آنلاین است ریزترین جزییات هر آیتم ،اعم از سایز و رنگ تا جنس لباس و استایل و تنخور درج شده تا والدین عزیز به راحتی و با اطمینان بتوانند برای فرزند دلبند خود خرید موفق و دلخواهی را داشته باشند. در این فروشگاه انواع ست راحتی و بیرونی تابستانه و زمستانه ،دخترانه و پسرانه ، دامن ، کیف و کفش ، اکسسوری از گروه سنی صفر تا 16 سال عرضه میشود و در پایان فصل و مناسبتهای مختلف حراج و تخفیفهای ویژه خواهیم داشت. و شما از امکاناتی چون پرداخت امن از طریق درگاه بانکی ، ضمانت اصالت کالا ، ارسال فوری و امکان پیگیری سفارش از طریق حساب کاربری خودتان را خواهید داشت.

برنامه ام برای سالهای آتی گسترش و تبدیل سیتومارت به یک بازراچه آنلاین و با تنوع بیشتر محصولات میباشد.

سیتومارتکودک و نوجوانپوشاکمد و پوشاکپوشاک بچگانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید