ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین شاکری
امیرحسین شاکری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نخستین نوشته وی در ویرگول

این نخستین نوشته من در ویرگول است. پس از آنکه چشمم به یکی از نوشته های دوران دانشگاه ( ۱۳۹۸ ) افتاد، شگفت زده شدم. نوشته بسی زیبا بود. با خود گفتم اگر این ها را جایی ننویسم فردا افسوس خواهم خورد. پس بر آن شدم زین پس نوشته ها را یادداشت کنم اما اندیشیدم مبادا کاغذ ریخت و پاش شود!

پس در پی پیاده سازی سکویی برای مدیریت نوشته ها افتاده و آن را به سرانجام رسانیدم. ولی نمیدانستم آن را در کجا گذارم! پس گستردن سکو ( ریختارپایه، پلتفرم ) را رها کرده و انجام آن را به آینده سپردم. تا اینکه از ویرگول به یاد آوردم و با خود گفتم گاهی ( فرصتی ) بدهم و آزمایشی انجام دهم شاید پسند شد. هرچند برتری میدهم نوشته ها این دم پنهان بمانند. باید دید آیا چنین توانایی در اینجا فراهم گردیده یا خیر.

هم اینک حس خوبی از ویرگول میگرم!

نخستنخستین نوشتهدوران دانشگاهپیش از کروناپارسی
برنامه نویس و توسعه دهنده وب ایزاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید