ویرگول
ورودثبت نام
HOSSEINI7
HOSSEINI7
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پاسخ های طنزآمیز

پاسخ های طنزآمیز

#سوالاتیکهحرصآدمودرمیاره

1- از حموم اومدی حوله دورته ، می پرسن : حموم بودی ؟
 نه حوله پیچیدم دورم برم مکه لبیک بگم ??

2- صبح از خواب بیدار شدی ، می پرسن : بیدار شدی ؟!
نه مشکل روحی دارم توخواب راه میرم ???

3- دارم تاریخ انقضای روی تن ماهی رونگاه می کنم.

فروشنده میگه : داری تاریخ انقضاشو می بینی ؟!
گفتم نه می خوام ببینم تولد ماهیه کیه واسش اکواریوم بخرم ??
.
4- یارو معتاده کنارخیابون نشسته کله اش چسبیده کف اسفالت ، دوستم میگه معتاده ؟!
میگم نه ژیمناستیک کاره داره انعطاف بدنیشو به رخ ملت می کشه... ???

5- به دوستم میگم تب کردم... ! میگه : مریض شدی ؟!!!
میگم نه دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کارمی کنه یا نه ???

6- صف نونوایی بودم یارو اومد، گفت: ببخشید صفه؟

منم گفتم: نه دیوار دفاعی بستیم شاطر میخواد کاشته بزنه??

7- رفتم داروخانه عصا بگیرم.
میگه عصا برای راه رفتن می خوای ؟

گفتم نه ،
حضرت موسی کلاسای تبدیل اژدها گذاشته. دارم میرم سرکلاس...?????

8- امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم.
بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟؟?

گفتم نه داداش فقط می خواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !????

9- دیشب زنگ زدم به یه یارویی فوت می کنم…
میگه مزاحمی؟
.
میگم: نه نسل جدید کولرهای LG هستم با دو سیم کارت همزمان فعال???

10- بچه تازه به دنیا اومده،ازبیمارستان اوردیم خونه خوابیده.
فامیلمون اومده میگه اخیییی خوابه؟؟
میگم نه زدیمش تو شارژ،دکتر گفته ۷،۸ ساعت اول خوب بذارین شارژ بشه?????
نوروزتان پیشاپیش خجسته و فرخنده باد!!

با آرزوی تندرستی، شادی، صلح و دوستی و اتفاقات و خبرهای خوش و بهترین ها و زیباترین ها برای یکدیگر به استقبال سال نو و بهار برویم..

..........................
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید