ویرگول
ورودثبت نام
مبینا
مبینا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

درباره من

آشنایی من با حوزه ارزهای دیجیتال زمانی شروع شد که بیت کوین شروع به پامپ شدن کرد و قیمت این ارز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. در همون سال بود که دقیقا همه مردم جهان شروع به صحبت کردن درباره بیت کوین کردند و افراد زیادی تصمیم به سرمایه گذاری روی این ارز گرفتند. در اون سال تصمیم گرفتم که اطلاعات خودم رو در زمینه کریپتوکارنسی افزایش بدم و به یک تحلیلگر ارز دیجیتال تبدیل بشم.

حالا بعد از چند سال اینجام و تصمیم دارم که تمام تجربه هایی که تو این چند سال بدست آوردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

در این وبلاگ به چه مباحثی پرداخته می شود؟

  • موضوع اولی که تو این وبلاگ قصد دارم به صورت کامل اون رو پوشش بدم، آموزش درباره مباحث مختلف ارز دیجیتاله که میتونه در معاملات شما خیلی کمکتون کنه.
  • در وهله دوم قصد دارم که صرافی های داخلی و خارجی رو باهم مقایسه کنم و مزایا و معایب هر کدوم رو به شما بگم.
  • درباره ارزهای مختلف توضیح میدم و سعی میکنم بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری رو به شما معرفی کنم.
  • همچنین به صورت کامل درباره نحوه خرید ارزهای مختلف و انتقال اونها به شما توضیح میدم.

کلام آخر

اگه میخواید درباره ارزهای دیجیتال همه چی رو یاد بگیرید، حتما مقالات وبلاگ من رو دنبال کنید و اگه از مقالات خوشتون اومد لطفا اون رو لایک کنید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید. ممنون از همراهی شما.

ارز دیجیتالآخراگه ارزهایارزسالتصمیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید