ویرگول
ورودثبت نام
سعید بهزادی
سعید بهزادی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام،یکبار برای همیشه+7 فرمول مخفی

این روزها زیاد دیدی که میگن با کامنت فالور جذب کن،کامنت مارکتینگ اصولی راه و روش خودش رو داره نمیشه هر کامنتی گذاشت که،تو این پست بهت میگم چطوری کامنتی بنویسی که تو رو متخصص نشون بده و بیان تو پیچت و اون دکمه آبی رنگ فالو رو بزنند. و چطور با فرمول های مخفی کامنت ها خفن بنویسی.


6 راز کامنت نوشتن

1-هدفتو مشخص کن،میخوای بکشونیش تو پیج؟میخوای تخصصت رو به رخش بکشی ؟میخوای چیکار کنی دقیقا؟

2-سبک خودتو داشته باش،یعنی لحنت تو نوع کامنتت مشخص باشه.طرف چشم بسته بفهمه کامنت تو هست

3-یه ارزشی ارائه بدی به کامنت خوان ها و صاحب پیج

4-مستقیم تبلیغ خودتو نکن!

5-کامنت مرتبط به پست باشه داداچ!

6- کامنت 3 سر برد باشه،هم تو سود ببری هم خوانندگان هم تولید کننده پست

چند کامنت سطحی و غلط

-عالی بود!(فکر کردی خودت میدونی عالی بود فقط!)

-کامنت اول،منو پین کن(داداچ مگه مسابقس؟)

-از پیچ من دیدن کنید!

-اگر دنبال گل و گیاه هستی بیا تو پیچم پر از گل و گیاهه

-ممنون از محتوای خوبتون

فرمول های سری کامنت مارکتینگ

1-فرمول نکته تکمیلی : حسن جویی+یک چیزی اضافه کنم(این سبک کامنت شانس پین شدن زیادی داره)

مثال:پستتون خیلی عالی بود،یک چیز دیگه خواستم اضافه کنم .......بود که این باعث میشه که.....


2-فرمول طنز پرانی مکمل:تیکه طنز مرتبط با تیتر یا موضوع پست بگو.(این سبک پست زیاد رپلای میخوره).

مثال: برو پیج علی حاجی محمدی 10 تا پست آخرش پست "تبلیغات شکلاتی رو ببین من یه کامنت گذاشتم بیش از 20 تا رپلای خورده


3-فرمول تبلیغ سوسکی: حسن جویی+نشان دادن تخصص به صورت پنهان ( در این سبک کامنت احتمال فالو کردنتان زیاد است)

مثال:ممنون از محتوای ناب شما،منم وقتی داشتم...... کار را انجام میدادم به این نکته رسیدم.

مثال: ممنون از محتوای خوب شما،منم وقتی داشتم سومین کتابم رو می نوشتم به این کمال گرایی دچار شدم ولی زود متوجه شدم .

وقتی شما به صورت پنهان میگید سومین کتابم،یعنی اولا شما نویسنده هستید دوما شما سومین کتابتون هست. این یعنی تبلیغ عالی! نه اینکه بگی من نویسنده 3 جلد کتاب هستم

من را در اینستاگرام دنبال کنید

4-فرمول کامنت چالشی: حسن جویی+من با این قسمت مخالفم..... و به نظرم.....(این نوع کامنت احتمالا طرفداران زیادی به سمتتون بیاره)

مثال:پستتون خیلی خوب بود،اما با این قسمت که میگید برای جذب فالور حتما باید تبلیغ کنید مخالفم به نظرم میشه از طریق اکسپلور نیز فالور گرفت

5-فرمول کامنت تاییدی:تشکر+همراهی با تولید کننده محتوا

مثال: ممنون از محتوای عالی شما، دقیقا من هم این موردی که شما گفتید رو رعایت میکنم و خیلی نتیجه گرفتم و ورودی های خوبی از اکسپلور گرفتم.

تو این سبک حرف صاحب پیچ رو تایید میکنید و همراهیش میکنید.

6-فرمول کامنت سوالی : تشکر+بیا یه نکته تکمیلی بگو+یه سوال بپرس

مثال:تشکر از شما؛خیلی جالبه من برای تولید محتوام یه روتین ساختم و با خیال راحت تولید محتوا میکنم. کیا مثه من روتین درست کردند؟

7-فرمول" توی پیچ من":تشکر+منم توی پیجم همیشه به بچه هامیگم...( تو این سبک شانس پروفایل ویزیت پیج شما بالا میره)

مثال: مرسی از محتوای خوبت.دقیقا منم توی پیجم وقتی استوری میزارم به بچه ها میگم که محتواتون باید حتما نیاز مخاطب رو برطرف کنه تا اون پست رو سیو کنه.

قانون 10-5- 3 در کامنت

- سه تا پیج غیر مرتبط رو پیدا کن و روزی 3 تا کامنتی بزار که تخصص خودت رو با موضوع اون پیج و پست ترکیب کنی.

-5 تا پیچ مرتبط رو پیدا کن و زنگوله پیجشون رو فعال کن، روزی 5 تا کامنت هوشمندانه و تخصصی بزار.

توی 10 تا پیچ مکمل و مرتبط روزی 10 تا کامنت تعریفی بزار(همون عالی بود،دمتون گرم و از اینا) ولی تکراری نباشه،که همیشه زیر پست ها حضور داشته باشی و دیده بشی.

تو چه تجربه ای از کامنت مارکتینگ داری؟

کامنت مارکتینگاینستاگرام
دوست دار هک رشد+بیگ دیتا+بیزینس بلاگینگ+اقتصاد رفتاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید