ویرگول
ورودثبت نام
ملینا سلامی
ملینا سلامی
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی برترین کانال های هواداران تراکتور سازی + اخبار فوری

❤️ سلام! مطمعنا پیدا کردن یه کانال عالی که باهاش طرفداری تیم باحال تراکتور سازی رو بکنی خیلی سخته :/

➕ چون میدونی کلی کانال فیک و بی ارزش برای طرفداری ساخته شدن که چیزی از تیم نمیدونن ولی نگرانی نداره - در این پست تو دو دقیقه بعد براتون بهترین کانال های هواداری تراکتورسازی رو البته به کمک بریم تل معرفی میکنم که برین حال کنین | ?چون خودم طرفدار دو آتیشه تیم تراکتور سازیم و تازه کار هم نیستم طی این سالها بهترین هارو پیدا کردم و میشناسم پس با ادامه پست همراه باشین ...

✅ کانال های هواداری و طرفداری تراکتورسازی

⭐️ یه چنتا نکته بگم از کانال هایی که قراره براتون معرفی کنم که چه ویژگی هایی دارن و فلان ...

? کانال ها اولا خیلی معروف و با اعتبار هستن - از سمتی به همین دلیل قدرت زیادی دارن تمامی خبر های حساس و فوری تراکتور سازی رو درجا و خیلی سریع میذارن و یه جور مرجع هستن + اخبار رده بندی و بازی ها رو میتونین داشته باشین

✅ برای دیدن کانال های هواداران تراکتورسازی روی متن آبی زیر? کلیک کنید .

➖ مشاهده کانال های هواداری تراکتورسازی تبریز


❤️ بیاین یکم بیشتر درمورد ویژگی های محشر کانال های هواداری تراکتورسازی براتون بگم :)

❔ اصلا کانال های هواداران تراکتور سازی چه ویژگی هایی دارن؟

? من خودم عاشق این کانال های هواداری از تیم هستم و نزدیک 3 ساله گزارش های لحظه به لحظه و اخبار رو از این کانال ها میگیرم ولی تو این سالها بهترین کانال هایی که دیدم رو معرفی کردم این کانال ها چنتا ویژگی به خصوص دارن و چون کاربران زیادی دارن و البته مدیراشون عاشق و کشته مرده تراکتور سازین پس عالیه کلی امکانات دارن مثل :

? میشه از این ویژگی های به خصوص به گزارش لحظه به لحظه - اخبار فوری و لحظه ای - پخش زنده اختصاصی!!! - کل اطلاعاتی که از بازی و رده بندی میخواین و البته حاشیه هایی که دور تیم هست رو کامل پوشش میدن حالا اینا به چه دردی میخوره؟!


❔ گزارش لحظه به لحظه چیه اصلا؟ به درد میخوره؟

? به نظرم عالیه من همیشه به خاطر کارم بیرون خونه هستم و تو محل کارم نمیتونم بازی هارو آنلاین تماشا کنم پس این خیلی به دردم میخوره چون کل اتفاقای بازی رو داخل کانال میذارن البته قاطیش یکم فان هم هستن? ولی خب همینش باحاله!

? پس بازی هارو براتون به صورت متن گزارش میدن من که اکثرا سر کارم خیلی به دردم میخوره مطمعنم خیلیاتون این رو دوست دارین :)


❔ اخبار فوری و لحظه ای چیه؟!

? خب اینم باید بگم خیلی برا ما تراکتوریا حیاتیه??! به خصوص برا من فضول که دوس دارم سریع باخبر شم کانال هایی که معرفی کردم براتون به دلیل داشتن رابط های خوب خبر های دست اول و موثق رو سریعتر از بقیه جا ها تحویل میدن و عین بقیه اسکی نمیرن:/

? مطمعنم این اخبار به دردتون میخوره از من میشنوین حتما دنبال کنین ...


❔ پخش زنده و اختصاصی به چه دردی میخوره؟

? خب حتما خیلیاتون میدونین چیه ولی اختصاصیشو دیگه ندیده بودین یکم باهام باشین میفهمین منظورم چیه ...

? خب حتما شده که تراکتورسازی یه بازی مهم داره و شما بیرون خونه این و به تلویزیون دسترسی ندارین خب اینجا شما یه گوشی برمیدارین یه بسته نت میخرین و میفتین به جون گوگل بدبخت و شبکه ای که قراره بازی تو اون پخش شه رو سرچ میکنین مثل " پخش زنده شبکه سه یا سهند "

❗️ ولی غافل از اینکه این فکر شمارو چندین هزار نفر هم به ذهنش رسیده و ما تو ایران 3...4 تا شبکه استریم شبکه های تلویزیون رو داریم که باعث میشه اینهمه کاربر از اینا استفاده کنه و اینا همشون هنگ کنن و نشون ندن و کلی قطع و وصلی خواهیم داشت :((

? نباید نگران بود! چون کانال هایی که معرفی کردم ( البته چنتاییشون ) خودشون اختصاصی این بازی هارو استریم و به اصطلاح پخش آنلاین و زنده میکنن که من خودم این بازی هارو اگه تو محل کارم نباشم از این شبکه های اختصاصی میبینم و خیلی حال میده چون حتی میتونی با کیفیت 1080 ببینی بدون قطعی :)


❔ حاشیه های اطراف تیم تراکتور سازی!

? خب این حاشیه ها ممکنه اطراف اشخاص هم باشه چه برسه به یه تیم ولی اگه عین من شخص فضولی باشین مطمعنا میخواین ببینین کی پشت تیمتون حرفی زده یا حتی کری خونده :/

کانال هایی که گذاشتم ( البته باز چنتاییشون ) متاسفانه یا خوشبختانه اینارو هم ساپورت میکنن?? و من فضول دنبالشون میکنم! پس فضول نباشیم تا اعصابمون خرد نشه - مرسی اَه !


⭐️ و اما منبع !

? منبعم رو برای ساخت این پست برای کانال هواداران و طرفداری تراکتورسازی از سایت بریم تل انتخاب کردم چون تعصب الکی و قرون وسطایی رو تیم نداریم لینک سایت رو به صورت رنگی و لینکدار گذاشتم که میتونین برین توش و اگه طرفدار یه تیم دیگه هستین وارد کانال تیم هواداری خودتون بشین ...


❤️ متشکرم ازتون ...

? ممنونم که تا پایان پستم کنارم بودین | برای حمایت بیشتر از مطلب من لطفا اگه کانال های طرفداری بیشتری فقط برا تراکتورسازی میشناسین یکم پایین? آیدیش رو بذارین تا بقیه هم بتونن ازش استفاده کنن بالاخره یه تیم هرقدر طرفدار بیشتری داشته باشه قوی تره :)

کانال هواداران تراکتورسازیهواداری و طرفداری تراکتور سازیکانال تلگرام هواداری تراکتورسازیتراکتورسازیهواداران تراکتورسازی
عاشق هنر های تجسمی و گرافیکم | اهل شهر اولین ها ؛ تبریز هستم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید