ویرگول
ورودثبت نام
با موری
با موری
خواندن ۲ دقیقه·۱۹ روز پیش

درست کردن پروفایل لینکداین

پروفایل لینکداین شما داستانی خواهد بود که احساسات مخاطب را درگیر و شما را در ذهن او ثبت می کند خبر خوب این است که شما خود نویسنده این داستان خواهید بود

نکات مهم و کلی در درست کردن یک پروفایل لینکداین خوب:

  • از زبان خود بنویسید یعنی اول شخص باشد مثلا در بایو از I am استفاده کنید
  • خلاصه و مفید صحبت کنید مردم پروفایل شما رو اسکن می کنند نه مطالعه

این پروفایل لینکداین خودم هست سعی کردم تمام نکاتی که اینجا گفتم رو برای صفحه خودم هم پیاده کنم سوالی هم داشتید توی چت همونجا ازم بپرسید.

عکس پروفایل

پروفایل با عکس 9 برابر بازدید بیشتری از یک پروفایل بدون عکس می گیرد خب ویژگی های یک عکس خوب پروفایل برای لینکداین چیست؟

  • کیفیت بالای عکس
  • نور پردازی خوب
  • زمینه با رنگ خنثی
نمونه عکس پروفایل خوب
نمونه عکس پروفایل خوب
به نظر شما این عکس ها برای پروفایل لینکداین خوبه؟ نه بخدا
به نظر شما این عکس ها برای پروفایل لینکداین خوبه؟ نه بخدا


عکس رو که اپلود کردید از خود تنظیمات لینکداین هم استفاده منید تقریبا 60 درصد فضا باید عکس صورت شما باشد و 20 درصد بدن و سی درصد هم زمینه عکس

نکته بعدی مربوط میشه به تلفظ اسامی در لینکداین بعضی از اسامی در فارسی واقعا تلفظشون برای خارجی سخته مثل قمرالملوک، بنابراین پیشنهاد میشه قمرالملوک خانم بره و اسمش رو تلفظ کنه و به لینکداینش اضافه کنه البته این کار رو فقط از طریق اپ لینکداین تو موبایل میشه انجام داد

دکمه آبی رو باید بگیرید
دکمه آبی رو باید بگیرید

هدلاین

نوشته ای هست که پایین اسم شما در پروفایل می آید و معرف شغل اصلی و یا مهم ترین مهارت شما است در هدلاین باید کلیدواژه های صنعتی که در آن فعالیت دارید بیاید اگر در مشاوره کسب و کار فعالیت می کنید باید حتما واژه consultant بیاید









بالاتر هم گفتم بازم بگم این پروفایل لینکداین خودم هست سعی کردم تمام نکاتی که اینجا گفتم رو برای صفحه خودم هم پیاده کنم نگاش کنید سوالی هم داشتید توی چت همونجا ازم بپرسید.

پروفایل لینکداینعکس پروفایل
موتی خلاصه شده مرتضی در زبان کردی گروسی است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید