متخصص نرم افزار
متخصص نرم افزار
خواندن ۵ دقیقه·۶ ماه پیش

جدیدترین مسابقات اسکرچ

که هیچ یک از اعضا نمی توانستند به تنهایی تولید کنند مسابقات اسکرچ. یک شرکت زمانی شروع به کار کرد که یک دختر 15 ساله از انگلستان با نام صفحه نمایش BeeBop، پروژه ای پر از جن های متحرک ایجاد کرد و دیگران را تشویق کرد که از اسپرایت ها در پروژه های خود استفاده کنند - یا درخواست های ویژه ای برای جن های سفارشی ارائه کنند. . به طور خلاصه، او در حال راه اندازی یک کسب و کار مشاوره بدون هزینه بود. دختری 10 ساله با نام موزیکال مون، انیمیشن های BeeBop را دوست داشت و از او پرسید که آیا مایل است برای یکی از پروژه های خود پس زمینه ایجاد کند یا خیر. این همکاری باعث شد Mesh Inc.، یک شرکت مینیاتوری خودخوانده برای تولید بازی‌های با کیفیت بالا درScratch. چند روز بعد، پسری 14 ساله از نیوجرسی، به نام هابیت، گالری Mesh Inc. را کشف مسابقات اسکرچ کرد و خدمات خود را ارائه کرد: "من یک برنامه نویس نسبتاً خوبی هستم و می توانم در رفع اشکال و موارد دیگر کمک کنم. " بعداً یک پسر 11 ساله از ایرلند با نام مارتی به دلیل تخصصش در زمینه اسکرول به کارکنان مش اضافه شد. چنین همکاری هایی فرصت هایی را برای انواع مختلف یادگیری باز می کند. دختر 13 ساله‌ای که یک شرکت اسکرچ به نام Blue Elk Productions را راه‌اندازی کرده است، تجربه‌اش را اینگونه شرح می‌دهد: آنچه در موردScratch و سازماندهی شرکتی برای نوشتن بازی‌ها با هم جالب است این است که من دوستان زیادی پیدا کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. بسیاری از چیزهای جدید من با دیدن بازی های دیگر با افکت های جالب، دانلود آنها و مشاهده و اصلاح اسکریپت ها و sprites چیزهای زیادی در مورد انواع مختلف برنامه نویسی یاد گرفتم. من برنامه نویسی را خیلی دوست دارم! همچنین، وقتی با اسکرچ شروع کردم، فکر نمی‌کردم هنرمند مسابقات اسکرچ خوبی باشم. اما از آن زمان، فقط با نگاه کردن به پروژه های هنری دیگران، پرسیدن سؤال از آنها، و تمرین طراحی با استفاده از برنامه هایی مانند فتوشاپ و ویرایشگر Scratch paint، در هنر بسیار بهتر شدم... چیز دیگری که در زمان سازماندهی یاد گرفتم. Blue Elk نحوه کمک به حفظ انگیزه و همکاری گروهی از افراد است... من Scratch را بیشتر از وبلاگ‌ها یا سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک دوست دارم، زیرا بازی‌ها و پروژه‌های جالبی را ایجاد می‌کنیم که برای بازی، تماشا و دانلود کردن سرگرم‌کننده هستند. من دوست ندارم فقط با دیگران آنلاین صحبت کنم، دوست دارم در مورد چیزهای خلاقانه و جدید صحبت کنم.

برای تشویق اشتراک‌گذاری و همکاری بین‌المللی، ترجمهScratch را به چندین زبان در اولویت قرار داده‌ایم. ما زیرساختی ایجاد کردیم که به بلوک های برنامه نویسی Scratch اجازه می دهد به هر زبانی با هر مجموعه کاراکتری ترجمه شوند. یک شبکه جهانی از داوطلبان برای بیش از 40 زبان ترجمه ارائه کرده است. بنابراین کودکان در سراسر جهان اکنون می توانند پروژه های Scratch را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و هر کدام بلوک های برنامه نویسی Scratch را به زبان خود مشاهده کنند. مسیرهای آینده تعداد فزاینده ای از مدارس K-12 و حتی برخی از مسابقات اسکرچ دانشگاه ها8، از Scratch به عنوان اولین گام در برنامه نویسی استفاده می کنند. یک سوال طبیعی این است که بعد از آن چه می‌آید – و در واقع، بحث‌های مداومی در انجمن‌های بحث Scratch در مورد زبان برنامه‌نویسی بعد از Scratch وجود دارد. ما درخواست‌های زیادی برای افزودن ویژگی‌های پیشرفته‌تر به Scratch دریافت می‌کنیم (مانند وراثت شی یا ساختارهای لیست بازگشتی)، به طوری که خودScratch می‌تواند «مرحله بعدی» باشد. اما ما قصد داریم تمرکز اصلی خود را بر پایین آوردن مسابقات اسکرچ کف و تعریض دیوارها نگه داریم، نه بالا بردن سقف. برای برخی از اسکراچرها، به ویژه آنهایی که می خواهند در برنامه نویسی یا علوم کامپیوتر حرفه ای را دنبال کنند، رفتن به زبان های دیگر مهم است. اما برای بسیاری دیگر ازScratchers که برنامه نویسی را وسیله ای برای بیان و نه راهی به سوی حرفه می دانند، Scratch برای نیازهای آنها کافی است. با Scratch، آن‌ها می‌توانند به آزمایش اشکال جدیدی از ابراز خود ادامه دهند و طیف متنوعی از پروژه‌ها را تولید کنند و در عین حال درک خود را از مجموعه اصلی ایده‌های محاسباتی عمیق‌تر کنند. کمی برنامه نویسی می تواند راه درازی داشته باشد. همانطور که نسخه‌های آینده Scratch را توسعه می‌دهیم، هدف ما این است که Scratch را حتی قابل‌توجه‌تر، معنادارتر و اجتماعی‌تر کنیم. با مسابقات اسکرچ برد سنسور خراش ما، افراد می‌توانند پروژه‌های Scratch ایجاد کنند که رویدادهای دنیای فیزیکی را حس کرده و به آن واکنش نشان می‌دهند. ما همچنین در آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حال توسعه نسخه‌ای از Scratch هستیم که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اجرا می‌شود، و یک نسخه مبتنی بر وب که افراد را قادر می‌سازد به داده‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و فعالیت‌های آنلاین را برنامه‌ریزی کنند. احتمالاً بزرگ‌ترین چالش‌های اسکرچ، فنی نیستند، بلکه فرهنگی و آموزشی هستند. 10 اسکرچ در میان کاربران اولیه موفقیت‌آمیز بوده است، اما برای گسترش گسترده‌تر باید حمایت آموزشی بهتری برای آن ارائه دهیم. ما در حال راه‌اندازی یک جامعه آنلاین جدید به نام Scratch-Ed هستیم که در آن مربیان می‌توانند ایده‌ها، تجربیات و برنامه‌های مسابقات اسکرچ درسی خود را برای Scratch به اشتراک بگذارند. به طور گسترده تر، باید تغییری در نحوه تفکر مردم در مورد برنامه نویسی - و به طور کلی در مورد رایانه ها ایجاد شود. ما باید مفهوم «تسلط دیجیتال» را گسترش دهیم تا شامل طراحی و خلق شود، نه صرفاً مرور و تعامل. تنها در این صورت است که Scratch competitions ابتکاراتی مانند اسکرچ فرصتی برای عمل به پتانسیل کامل خود خواهند داشت. قدردانی افراد زیادی در این امر مشارکت داشته اند

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید