ویرگول
ورودثبت نام
SoSa
SoSa
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

در رابطه با با کنجکاوی و بررسی پیرامون صنعت بازی های رایانه ای (بخش اول)

با درود

این پست در رابطه با کنجکاوی و بررسی اولیه ای پیرامون صنعت بازی های رایانه ای می باشد. برای شروع به پیدا کردن اطلاعات مرتبط با هوش مصنوعی و چالش های صنعت بازی می پردازیم. این دفعه به جای پیدا کردن تگ مناسب و جستجوی صفحات اول گوگل با کمک یک متخصص، سرعت عمل بیشتری را به دست می آوریم.

برای اینکار با صحبت های تخصصی با یک متخصص یک مسئله کاری در زمینه صنعت بازی را بررسی کرده و بخش های جالب این بررسی ها را، در این پست قرار می دهیم.

بر این اساس مسیر این پست یک مقدار نامرتب می باشد، که از این بابت پوزش می خواهم. در این رابطه چند مقاله زیر جالب می باشند:

استفاده از تکنیک های ارزان قیمت هوش مصنوعی در بازی های رایانه ای

یکی از مشکلات خاصی که در بازی های رایانه ای وجود دارند مشکل شبکه می باشد.در این رابطه یک نمونه از سوالات مرتبط و جالب در این رابطه در زیر قابل مشاهده می باشد:

Networking problems in games

همچنین برای مشکل خطای شبکه انجمن مناسبی برای طرح سوال در این زمینه وجود داره که برای مثال تصویر زیر نمونه ای از سوالات بیان شده در این زمینه می باشد:

www.gamedev.stackexchange.com

در ادامه برخی از اطلاعات بیشتر از طریق سایت PapersWithCode، در زیر قابل مشاهده می باشد:

Networking problems optimization in computer games

همچنین برای نمونه مقالات زیر در رابطه با بازی StarCraft، ارایه شده اند که یک نمونه از کدها و اطلاعات مشابه در زیر قابل مشاهده می باشد:

The StarCraft Multi-Agent Challenge



بازی‌های رایانه‌ایهوش مصنوعی
یکی از آدمهای شهر، با کنجکاوی ها، پیچیدگی ها و قصه ی مخصوص به خودش.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید