ویرگول
ورودثبت نام
SoSa
SoSa
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

در رابطه با منابع مناسب اینترنتی برای تمرین اسپیکینگ آزمون زبان

درود

من با یکی از همکاران مهندسی ام سعی داریم برای آزمون زبان خودمان را آماده کنیم و در کنار اون سعی می‌کنیم منابع مناسب اینترنتی را برای اهدافی مانند اسپیکینگ جمع‌آوری کنیم برای همین این پست را در این رابطه در اینجا قرار دادم.

من در ویدئوی زیر (‌اینجا)، سعی کردم که منابع مربوط به معرفی خود در آزمون آیلتس را پیدا کنم و اینجا قرار بدهم:

https://www.namasha.com/v/BKl2iuPO


برای مثال میتوانیم از این لینک جستجوی گوگل و منابع آموزشی ویدیوی سایت یوتیوب که در زیر قابل مشاهده میباشد استفاده کنید:


IELTS Speaking: How to Introduce Yourself

IELTS Speaking | How to introduce yourself

نکته :

در ادامه احتمالا من سعی خواهم کرد،‌این پست را با اطلاعات جدیدی که در این رابطه بدست میاریم به روز رسانی کنم.

با تشکر

اسپیکینگآزمون زبانمنابع مناسب اینترنتی
یکی از آدمهای شهر، با کنجکاوی ها، پیچیدگی ها و قصه ی مخصوص به خودش.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید