ویرگول
ورودثبت نام
سهیل دهقانی
سهیل دهقانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

قسطا کلاهبرداری یا وامی ساده!

قسطا کلاهبرداری
قسطا کلاهبرداری

در اینجا میخوام به تجربه خودم از وام دهی سایت قسطا و بانک آینده بپردازم تجربه شخصی خودم از وام گرفتم از سایت قسطا به شرح زیر است .

در اول بگم که این مجموعه تازه کار هست و کم کاستی هایی داره که من خودم در اول کار بسیار برای وام گرفتن اذیت شدم ولی خب به نظرم با سود کمی (مناسب تر از سایر پلتفرم ها) که میگیرن و مراحل ساده تر که یکیش گرفتن سفته بجای ضمانت هست میشه گفت خیلی از بقیه پلتفرم ها بهتر هستن.

خلاصه من برای خرید گوشی نیاز به وام داشتم از اونجایی که پلتفرم قسطا رو پیدا کردم و اونا خیلی قضیه رو ساده جلوه دادن رفتیم جلو اولش یه پولی بابت اینکه من لایق وام هستم گرفتن (البته این پول کارمزد بانک مرکزی هست) ینی استعلام از بانک مرکزی بعد گفتن که شما میتونی پرونده تشکیل بدی همه مشخصات رو زدیم گفتن پرینت حساب ضمیمه کن کردیم و گفتن اوکی هست ما تایید میکنیم و میفرستیم بانک.

حساب بانک آینده و تهیه سفته و نصب نرم افزار آینده ساین برای امضا الکترونیک حدود 200 هزار تومن برای من خرج داشت (شاید کمی بیشتر) خلاصه گفتن اوکی هست و 1 روز کاری نهایت 3 روزه وام داخل یه کارت که ارسال کردن ریخته میشه و رمز دوم و اول رو روی کاغذی ضمیمه قرار دادن که شما می تونید به صورت آنلاین و یا از پوز فروشگاهی خرید کنید.

به نظرم جدای از اینکه خیلی سرشون شلوغ شده و این روزها همه دنبال وام هستن و ممکنه شما کمی گیج بشید در اول کار ولی ارزش اینکه اگر خیلی کارتون گیر هست و میخواید سریع و اورژانسی یه وام بگیرید داره.

امیدوارم در آینده پشتیبانی رو ارتقا بدن و باز هم روند وام دهی رو ساده تر کنن همچنین مبلغ وام بالاتر بره که خیلی بهتر هست.

قسطاوام بانکیبانک آیندهبانک
من در ویرگول تجربیات خودم رو از موقعیت های زندگیم مینویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید