ویرگول
ورودثبت نام
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چهار لغت مثبت، لبخند، نور و ارزشمند را تمرین کنیم. | پُست حال خوب کن

سلام. در این پست قراره حالمون رو خوب کنیم. قراره چهار کلمه را با هم تمرین کنیم. آماده‌اید؟

positive

همه‌ چیز حل خواهد شد و من سود خواهم کرد. من الان هم در حال سود کردن هستم. نگاه کن من تونستم این عکس قشنگ و دوست داشتنی را بدست آورم پس من اولین موفقیت را بدست آوردم. حتما در سطح اینترنت باز هم از این عکس‌های حال خوب کن هست و من آماده هستم تا همشون رو با هر پسوندی تصویر، جمله کلمه‌ی کلیدی دریافت کنم و در گوشه‌ی قلبم به آن‌ها آب دهم تا از این هم موفق تر شوم. من مثبت هستم و همه ، همه را بخشیده‌ام تا بتوانم پرواز کنم. اشکالی ندارد حداقل برای ساعاتی هم که شده همه چیز را میشه رها کرد و بخشید و پر گرفت.

smile

فکرشو بکن معلم بودی و این دختر بچه‌ رو هر روز سر کلاس درس با این لبخند میدیدی. این واقعا زندگیت رو تغییر میداد. در رابطه با فواید لبخند نگم که حاکم سلامتیه. بزار اتفاق بیفته. شاید چالش زندگیت رو زیاد کنه اما گهگاهی بقول مادر بزرگ پدر بزرگ‌ها « خنده بر هر درد بی‌درمان دواست» . لبخند شاید نوعی دعا هم باشد. نوعی قدردانی، پس گاهی فقط به خودت در آینه لبخند بزن.

light

بگذار نور و حس شرق تبتی وارد اتاقت شود. بگذار گاهی اوقات ظهرهای گرم و ساکت که مادربزرگت برایت چایی میریخت (روحش شاد ) برایت زنده شود. نوری که بچه بودیم و با آینه به چشم هم میانداختیم. بازی میکردیم. حال چقدر دنیا بینمان فاصله انداخته و این فاصله‌ها بسیارند و آن را با نور و حسی آرام از جنس دریا پر کن.

worthy

همین حالا یک کار ارزشمند بکن. پاشو یک پستی درست کن و به قول آقای کلانتری هوا کن. مهم نباشد کسی میخواند نمی‌خواند تو اینکار را برای کسی مثل خودت انجام دادی و خوشحال باش که حداقل اینکار را انجام دادی. و بخودت بگو اگه فرصتی دیگر (فردا) هم باشد باز هم یک کار خوب دیگر خواهم کرد در حد وسعم، برای دل خودم، فارغ از هر دو جهان.



ماجرای این تصویر خیلی شیرین و دوست داشتنی است. این تصویر توسط انسان درست نشده بلکه توسط ربات Midjourney درست شده است. من طبق آموزش‌های آقای وحید حسینخانی محترم توانستم به Midjourney دسترسی پیدا کنم و این چهار کلمه را به ربات Midjourney دادم و به تصویر فوق رسیدم. این تصویر اگر صاحبش منم که حق کپی رایتش آزاده :)‌ با خوشحالی از آن استفاده کنید همچنین برای استفاده از این ربات آموزش آقای وحید حسینخانی (https://vahidgraphic.com/) را پیشنهاد می‌کنم. البته من از لینک کانال ویدیوی آموزشی یوتیوب استفاده کردم اما اینجا آدرس خود وبسایت گذاشتم. دیدن ویدیوها ارزش دارند. پیشنهاد دوم هم تصویر حال خوب کن خودتان را بسازید و اگر خواستید در حس خوبتون ما را هم شریک کنید. ممنون.


پست حال خوب کنsmileworthypositivelight
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید