ویرگول
ورودثبت نام
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

خلاصه ویدیوی "چگونه پروژه‌های من به من کمک کردند تا در گوگل استخدام شوم"

خلاصه ویدیوی "چگونه پروژه‌های من به من کمک کردند تا در گوگل استخدام شوم"

لینک ویدیو: چگونه پروژه‌های من به من کمک کردند تا در گوگل استخدام شوم

https://www.youtube.com/watch?v=n4t_-NjY_Sg

موضوع کلی ویدیو:
در این ویدیو، سازنده تجربه خود از پروژه‌های مهندسی نرم‌افزاری که در رزومه‌اش به گوگل ارائه داده و در نهایت به استخدامش در گوگل کمک کرده را به اشتراک می‌گذارد. او به بررسی پروژه‌هایش می‌پردازد، نکات مثبت و منفی هر پروژه را بیان می‌کند و توصیه‌هایی برای ساخت پروژه‌های مهندسی نرم‌افزار ارائه می‌دهد.

نکات مهم ویدیو:

  1. پروژه اول - ابزار بصری‌سازی الگوریتم‌های مسیریابی:شرح پروژه: یک ابزار بصری‌سازی الگوریتم‌های مسیریابی مانند الگوریتم دیکسترا و جستجوی A*.

    نکات مثبت:پروژه‌ای بسیار بصری و جذاب که تأثیر خوبی روی مخاطب می‌گذارد.
    تعامل‌پذیری بالا و امکان بازی با متغیرهای مختلف.
    پروژه به وضوح قابل درک است و آموزش زیادی درباره الگوریتم‌ها به کاربر می‌دهد.
    نکات منفی: بعضی افراد ممکن است آن را به سادگی درک نکنند.
  2. پروژه دوم - ابزار بصری‌سازی الگوریتم‌های مرتب‌سازی:شرح پروژه: یک ابزار برای نمایش گرافیکی روش‌های مرتب‌سازی مختلف مانند Merge Sort و Quick Sort.

    نکات مثبت:بسیار بصری و دارای قابلیت تعامل با کاربران.
    آسان برای درک و یادگیری الگوریتم‌ها.
    زمان ساخت کوتاه، حدود یک هفته.
    نکات منفی: در مقایسه با پروژه اول، جذابیت بصری کمتری دارد.
  3. پروژه سوم - زبان برنامه‌نویسی و مفسر:شرح پروژه: طراحی یک زبان برنامه‌نویسی ساده به نام Oak و نوشتن مفسر آن به زبان جاوااسکریپت.

    نکات مثبت:از نظر فنی پروژه‌ای پیچیده و جذاب برای افراد متخصص.
    تجربه یادگیری عمیق در زمینه ساخت زبان‌های برنامه‌نویسی.

    نکات منفی:فاقد جذابیت بصری و تعامل‌پذیری بالا.
    درک آن برای افراد ناآشنا به مفسرها سخت است.
  4. پروژه چهارم - کلون اکستنشن Momentum:شرح پروژه: ساخت نسخه مشابهی از یک اکستنشن محبوب مرورگر Chrome با امکاناتی مثل تصاویر زیبا، لیست کارها و جملات انگیزشی.

    نکات مثبت:آسان برای درک و استفاده.
    امکان یادگیری تکنولوژی‌های مختلف وب و توسعه اکستنشن‌های مرورگر.

    نکات منفی:فاقد جذابیت و نوآوری، چون یک کلون است.
    عدم نمایش پیچیدگی‌های فنی و مهارت‌های برنامه‌نویسی.

نتیجه‌گیری:

سازنده نتیجه می‌گیرد که برای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی، بهتر است پروژه‌هایی با جذابیت بصری بالا، قابلیت تعامل‌پذیری و یادگیری عمیق انتخاب شوند. پروژه‌ها نباید تنها به نمایش مهارت‌های فنی محدود شوند، بلکه باید جذابیت و تأثیرگذاری داشته باشند تا در خاطر مخاطب باقی بمانند.




Chatgpt 4o / video summarizer

زبان برنامه‌نویسییادگیری عمیقپروژه‌های کمک گوگلکمک گوگل استخدام
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون من کیستم ؟ من کجا هستم ؟ من چه میخواهم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید